کد خبر : 12745
دیدگاه‌ها برای اعزام کادر بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به مرز شلمچه بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1402 - 0:30
-

اعزام کادر بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به مرز شلمچه

سید حسین رازیان

اعزام کادر بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به مرز شلمچه

اعزام کادر بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به مرز شلمچه
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم سلامت این دانشگاه در قالب یک تیم ۳۲ نفره برای خدمات رسانی به زائران حسینی در مرز شلمچه مستقر شدند

دکتر محمد ملک زاده، با آرزوی قبولی زیارت عاشقانه دوست داران حضرت آقا ابا عبدالله الحسین علیه السلام گفت: تیم درمان و سلامت دانشگاه ما اولین تیمی است که به صورت ابتکاری برای ارائه خدمات سلامتی به زائرین امام حسین(ع) در آنجا مستقر شده است.

وی با تشریح شرایط آب و هوایی در مرز شلمچه و شلوغی دوچندان زوار در هفته دوم پیاده روی اربعین حسین، اظهارداشت:با توجه به گرما و سیل عظیم زائران در رفت و برگشت، تمهیداتی برای جلوگیری و درمان بیماری واگیر دار و تنفسی در مرز شلمچه و راه کربلا اندیشده شد.

معاون بهداشتی و رییس مرکز بهداشت استان، تصریح کرد: ۲۸ پرستار و چهار پزشک از دهم تا هیجدهم شهریور ماه در موکب سلامت مستقر هستند و همه خدمات سلامتی را به زائران ارائه می‌کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، افزود:ا قلامی که برای این زائران فرستاده شده شامل دارو‌های لازم، واکسن، سرم و دیگر موارد بهداشتی است.

ملک زاده گفت:با توجه به فصل گرما، امکان گرمازدگی و بیماری‌های واگیردار، تنفسی و گوارشی وجود دارد که بهتر است زائران برای جلوگیری از این بیماری‌ها مایعات و‌ نوشیدنی‌های خنک بنوشند و حتما از لباس‌های نازک و کلاه دار استفاده کنند

دکتر محمد ملک زاده، در پایان خاطرنشان کرد: زوار سرزمین کربلای معلی در صورت مشاهده هرگونه علائم، چون تب، تهوع، اسهال، سرگیجه حتما به پایگاه‌ها بهداشت مراجعه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.