کد خبر : 12889
دیدگاه‌ها برای سردار حکمتیان راز در پیاده روی اربعین مطرح کرد/ هدف سیدالشهدا(ع) باید سرلوحه زندگیمان باشد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 شهریور 1402 - 0:42
-

4 هزار خادم اهل‌بیت عصمت و طهارت که امسال سفر زائرین اباعبدالله را در استان کهگیلویه وبویراحمد فراهم کردند

سید حسین رازیان

سردار حکمتیان راز در پیاده روی اربعین مطرح کرد/ هدف سیدالشهدا(ع) باید سرلوحه زندگیمان باشد

سردار حکمتیان راز در پیاده روی اربعین مطرح کرد/ هدف سیدالشهدا(ع) باید سرلوحه زندگیمان باشد
امروز بهترین درسی را که ما از حادثه عاشورا می‌توانیم بگیریم این است که مرگ باعزت بهتر از زندگی با ذلت است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کهگیلویه و به نقل از صبح زاگرس فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه وبویراحمد بیان داشت: فرارسیدن اربعین امام حسین (ع) ویارانش را بر تمام عاشقان اهل‌بیت عصمت و طهارت تسلیت عرض می‌کنم.

حاج حسن حکمتیان راز خاطرنشان کرد: مردم استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور در مراسم اربعین حسینی سنگ تمام گذاشتن همچنین مراسم عزاداری با شور حسینی زیادی در استان بخصوص در روز اربعین در شهر یاسوج برگزار شد.

وی افزود: امروز هدف و آرمان امام حسین (ع) باید سرلوحه زندگی خود قرار دهیم همچنین اهداف بلندی را که سیدالشهدا داشتند پیروان اهل‌بیت باید آن را اجرای کنند.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح اذعان کرد: ما انسان‌ها نیازمند مطلق هستیم و خداوند یکتا به ما لطف داشته است که ما از رهروان اهل‌بیت و سید و سالار شهیدان قرار داده است.

سرتیپ دوم حکمتیان راز خاطرنشان کرد: امیدوارم همه ما از عاشقان اباعبدالله (ع) همچنین پیرو مکتب عاشورا و امام حسین (ع) باشیم.

وی گفت: آنچه را که ما باید از حادثه عاشورا و از اربعین امام حسین (ع) یاد بگیرم این است که درس‌های را که سیدالشهدا با ما آموخت را در زندگی خود اجرا کنیم.

دکتر حکمتیان راز عنوان کرد: امر به معرف و نهی از منکر امام حسین (ع)، وفاداری یارانش تا آخرین لحظه، زمزمه‌های شبانه اهل‌بیت در آن شب‌پایانی داشتند باعث پایداری و تحکیم تشیع و راه امام حسین (ع) شد.

وی افزود: امروز بهترین درسی را که ما از حادثه عاشورا می‌توانیم بگیریم این است که مرگ باعزت بهتر از زندگی با ذلت است، امام ما برای اصلاح امت جدش رسول‌الله (ص) از هر چه داشت گذشت.

حکمتیان راز اذعان کرد: سیدالشهدا جان خود ویارانش را برای تحکیم و ماندگاری سنت رسول خدا فدا کرد تا اسلام ناب محمدی زنده بماند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از ۱۴۰۰ سال حرارتی که شهادت امام حسین (ع) ویاران باوفایش در قلب مؤمنین ایجاد کرده است هرروز بیشتر از دیروز به نمایش گذاشته می‌شود و محبت به اهل‌بیت رو به‌روز بیشتر می‌شود.

وی بابیان اینکه امام بزرگوار فرمودند محرم و صفر است که اسلام را زنده نگهداشت‌هاست و شما امروز این شور را در تمام سنین شاهد هستید.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح در پایان بیان داشت: از همین‌جا از ۴ هزار خادم اهل‌بیت عصمت و طهارت که امسال سفر زائرین اباعبدالله را در استان کهگیلویه وبویراحمد فراهم کردند تشکر می‌کنم این عزیزان در قالب بیش از ۸۰ موکب در ایران و عراق به خدمت‌رسانی به عاشقان اهل‌بیت پرداختند امیدوارم خداوند همه ما را در صف یاران اباعبدالله حسین قرار دهد.
انتهای خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.