کد خبر : 12931
دیدگاه‌ها برای برگزاری انتخاباتی سالم؛ وظیفه همه دست اندرکاران است بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهریور 1402 - 18:55
-

درابتدابا اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص انتخابات و سلامت انتخابات توجه تان را به چند موردجلب میکنم"مقام معظم رهبری فرمودند: انتخابات از مهم‌ترین مظاهر مردم سالاری دینی است رای مردم و انتخابات در نظام مردم سالاری دینی بسیار مهم است؛ انتخابات باید به دور از تشنج و درگیری برگزار شود؛ مردم را در تصمیم گیری آزاد بگذارید.

سیدرضاتقوی

برگزاری انتخاباتی سالم؛ وظیفه همه دست اندرکاران است

برگزاری انتخاباتی سالم؛ وظیفه همه دست اندرکاران است
نظارت برانتخابات واجب و لازم است که مقدمات انتخاباتی پرشور و بدور از هر گونه حساسیت و حاشیه ای را فراهم کنند. زمینه برگزاری رقابتی سالم و بی حاشیه این مهم است که همه کاندیدها در انتخابات آینده از ایمن بودن فضا و عدم دخالت مدیران اطمینان لازم را داشته باشند

سیدرضاتقوی فعال مدنی باتوجه به شناختی که در حوزه سیاسی استان و کهگیلویه بزرگ دارندبا ارسال پیامی به این پایگاه خبری آورده است:

امروز دشمن تمام توان خود را برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات بسیج کرده بنابراین باید بیشتر از همیشه در مقابل این توطئه ها هوشیار باشیم.

انتشاراین مطالب دال برتایید یا رد نمی باشد!

آیا با شرایط موجود و وضعیت چینش مدیران سیاسی و اجرایی! انتخابات کهگیلویه بزرگ به سلامت برگزار خواهد شد؟
اگر چه هر چهار شهرستان حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ این روزها حال و روز خوشی نداشته و مردم دل و دماغی برای فعالیت های سیاسی و صحبت در این خصوص ندارند اما هر چه به انتخاباتی پیش رو نزدیک تر می شویم کنش وران و الیت های سیاسی مردم را به خروش آورده و فضا را انتخاباتی خواهند کرد. مسأله ای که وجود دارد و این روزها اذهان عمومی و اذهان کنش وران سیاسی را به خود مشغول نموده، موضوعی است که قطعا شائبه هایی را در خصوص سلامت انتخابات آتی پدید خواهد آورد. وقتی که مدیران سیاسی، تشکیلات اجرایی و ستادی موجود در هر چهار شهرستان، همه از صدر تا ذیل از نزدیکان و مریدان نماینده فعلی و محترم حوزه انتخابیه هستند، آیا می توان امید به برگزاری انتخاباتی سالم و بدون شائبه داشت؟

برخی شنیده ها حاکی از آن است که قرار است در آینده ای نزدیک پیرو همین شائبه ها، عزل و نصب هایی در حوزه مدیران سیاسی و اجرایی صورت بگیرد که این مسأله حساسیت مردم، کاندیداها و کنش وران سیاسی را بیشتر خواهد کرد. متولیان امر، استاندار و دستگاه اداری و اجرایی و همچنین نمایندگان و دبیران محترم شورای نگهبان در استان و حوزه انتخابیه باید در این خصوص موارد شائبه برانگیز را برای مردم کهگیلویه بزرگ برطرف کرده و در این خصوص به جد ورود نمایند. اگر قرار هست مطابق منویات مقام عظمای ولایت، انتخابات پرشوری داشته باشیم و همه آحاد ملت در این انتخابات شرکت داشته باشند، بر متولیان برگزاری و نظارت برانتخابات واجب و لازم است که مقدمات انتخاباتی پرشور و بدور از هر گونه حساسیت و حاشیه ای را فراهم کنند.

زمینه برگزاری رقابتی سالم و بی حاشیه این مهم است که همه کاندیدها در انتخابات آینده از ایمن بودن فضا و عدم دخالت مدیران اطمینان لازم را داشته باشند.
انشالله که نهادهای متولی برای اطمینان بخشی در این خصوص ورود کرده و مقدمات فضای رقابتی سالم را فراهم آورند.
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار
سید رضا تقوی
فعال اجتماعی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.