کد خبر : 13298
دیدگاه‌ها برای حضور مسئول ستاد اجرائی فرمان امام، فرمانده سپاه عشایر استان در سرفاریاب و پشته زیلائی و دیدار با امام جمعه سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 - 22:12
-

خبرنگار آقای طاعتی

حضور مسئول ستاد اجرائی فرمان امام، فرمانده سپاه عشایر استان در سرفاریاب و پشته زیلائی و دیدار با امام جمعه سرفاریاب-

حضور مسئول ستاد اجرائی فرمان امام، فرمانده سپاه عشایر استان در سرفاریاب و پشته زیلائی و دیدار با امام جمعه سرفاریاب-
به همت ستاد اجرایی فرمان امام و بسیج دانشجوئی استان در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم، به مردم بزرگوار در روستاهای پشته زیلایی خدمات پزشکی، دامپزشکی و توزیع بسته های معیشتی و لوازم التحریر دانش آموزی ارائه داده شد.

حضور مسئول ستاد اجرائی فرمان امام، فرمانده سپاه عشایر استان در سرفاریاب و پشته زیلائی و دیدار با امام جمعه سرفاریاب-
به گزارش خبرنگار صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، مدیر ستاد اجرایی فرمان امام در سرفاریاب حضور یافت و با امام جمعه دیدار و در ادامه به دهستان پشته زیلائی رفت.
امام جمعه سرفاریاب در این دیدار ضمن تبریک ایام هفته وحدت و خیر مقدم خدمت مدیر ستاد اجرایی حضرت امام و همراهان ، از حضور آنان در بخش و شهر سرفاریاب تشکر و اظهار امیدواری کرد سفر این عزیزان مایه خیر و خدمت رسانی بهتر به مردم این منطقه باشد.
حجت الاسلام زارعی پور در ادامه با بیان اینکه شهر و بخش سرفاریاب دارای شاخصه و ظرفیتهای مناسب و خاصی در زمینه های مختلف از جمله تقدیم ۷۲ شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی، وجود نیروی انسانی و چهره های شاخص ملی و استانی و همچنین منابع طبیعی، گردشگری، کشاورزی و… می باشد، اضافه کرد: علی رغم شاخصه های مذکور اما با گذشت حدود ۱۸ سال از بخش شدن و ۱٠ سال شهر شدن این منطقه، انتظارات مردم در حوزه های مختلف برآورده نشده است.
وی در بخش دیگر سخنان خود مشکل آب شرب، ایاب و ذهاب مردم به مرکز شهرستان، نابسامانی ورودی و خروجی شهر سرفاریاب، کمبودهای حوزه بهداشت و درمان، نبود مصلی نماز جمعه و خالی از سکنه شدن تعدادی از روستاها به دلیل نبود امکانات زیرساختی و اشتغال اهالی را از جمله مطالبات و مشکلات اساسی مردم دانست و ضمن قدردانی از مشارکت های ستاد اجرایی فرمان امام در برخی زمینه ها در سطح بخش، خواستار توجه و حمایت بیشتر این نهاد جهادی و انقلابی در این بخش و افزایش رضایت مندی مردم از نظام و انقلاب شد.
مسئول ستاد اجرایی فرمان امام نیز با تبریک ایام و تشکر از امام جمعه و حاضرین، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام قبل از این سفر در سطح بخش در برخی طرح ها از جمله احداث تصفیه خانه، آبرسانی روستائی، بحث اشتعالزائی و ساخت مدرسه از طریق بنیاد برکت مشارکت و همکاری داشته است.
شایان نادری با اشاره به اینکه خدمات نظام در این بخش در حوزه های مختلف اگر چه کافی و متناسب با ظرفیتها نیست، اما نباید نادیده گرفته شوند افزود: در برخی مناطق استان عمق محرومیتها و کمبود امکانات خیلی بیشتر است.
وی با اشاره به حضور کاروانهای معیشتی، بهداشت و سلامت، دامپزشکی و آموزشی و فرهنگی ستاد فرمان امام در مناطق مختلف، گفت: فعالیت ها و نقش این ستاد معمولا تسهیل گری و مشارکت با دستگاه های اجرایی است و انتظار است مطالبات عمومی و عام المنفعه و از طریق مدیران دستگاه ها مطرح و پیگیری شود.
رضایی فرمانده سپاه عشایر در پشته زیلایی نیز با تبریک میلاد رسول اکرم و هفته وحدت گفت: به همت ستاد اجرایی فرمان امام و بسیج دانشجوئی استان توفیق یافتیم در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم، به مردم بزرگوار در روستاهای پشته زیلایی خدمات پزشکی، دامپزشکی و توزیع بسته های معیشتی و لوازم التحریر دانش آموزی را ارائه دهیم.

(کپی برداری از متن و عکس بدون ذکر منبع مجاز نمی باشد).

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.