کد خبر : 10373
دیدگاه‌ها برای سومین روز از هفته سلامت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و رییس مرکز بهداشت استان تقدیر از پرسنل مرکز جامع سلامت شهید مدنی اکبر آباد یاسوج بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 - 19:23
-

علی رغم حجم مراجعه کننده گان در مراکز بهداشتی درمانی شهرستان بویراحمد عملکرد آنها قابل تقدیر است

سید حسین رازیان

سومین روز از هفته سلامت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و رییس مرکز بهداشت استان تقدیر از پرسنل مرکز جامع سلامت شهید مدنی اکبر آباد یاسوج

سومین روز از هفته سلامت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و رییس مرکز بهداشت استان تقدیر از پرسنل مرکز جامع سلامت شهید مدنی اکبر آباد یاسوج
مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد از زمان شیوع ویروس منحوس کووید 19 تا به امروز منشأ خیر و برکت هست

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حوزه بهداشت یکی از وظایف اصلی و مهم که بر عهده دارد پیشگیری از بروز بیماری های واگیر و غیرواگیر
است

به گزارش پایگاه اطلاع و تحلیلی عصر کهگیلویه  دکتر سعید جاودان سیرت، در سومین روز هفته سلامت در بازدید از درمانگاه اکبرآباد با تبریک هفته معلم و روز جهانی کارگر گفت: حوزه بهداشت یکی از وظایف اصلی و مهم که بر عهده دارد پیشگیری از بروز بیماری های واگیر و غیرواگیر و مسائلی است که سلامتی افراد در دوره میانسالی را با بحران مواجه می کند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد : به همین دلیل حوزه بهداشت، پایگاه‌های سلامت و مراکز جامعه بهداشتی وظایف و مسئولیت‌های مهمی برای مراقبت از سلامت افراد به عهده دارند.

وی عنوان کرد: نیروهای متعهد و متخصصی در حوزه بهداشت مشغول به کار هستند که به نحو احسن این وظیفه خود را انجام می‌دهند.

این مسئول با بیان اینکه اگر حوزه بهداشتی پای کار باشند بخشی از مشکلات حل و فصل می‌شود عنوان کرد: می توانیم بخشی از مشکلات استان و شهرستان را حل و فصل کنیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه در کنار مراکز و پایگاه‌های سلامت است عنوان کرد: بخش عظیمی از مسائلی که در مراکز و پایگاه سلامت مطرح می‌شود مسائل روحی و روانی است که امیدواریم به نحو مطلوب رسیدگی شود.
دکتر جاودان‌سیرت در پایان با بیان اینکه حوزه بهداشت و درمان حافظ سلامت جامعه هستند، عنوان کرد: همه افراد در برابر سلامت جامعه دارای وظایفی هستند.

بر پایه این گزارش، دکتر جاودان سیرت به همراه دکتر محمد ملک زاده معاون بهداشتی و رییس مرکز بهداشت استان و جمعی از مسولان واحد های معاونت بهداشتی به پاس خدمات صادقانه مجموعه تحت مدیریت دکتر بهنام نیازی و پرسنل مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد از نزدیک تقدیر و در جریان درخواست های پرسنل قرار گرفتند.

نویسنده و تهیه کننده/ سید حسین رازیان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.