کد خبر : 13426
دیدگاه‌ها برای توزیع بسته های حمایتی بین دانش آموزان نیازمند در سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1402 - 20:33
-

خبرنگار آقای طاعتی

توزیع بسته های حمایتی بین دانش آموزان نیازمند در سرفاریاب-

توزیع بسته های حمایتی بین دانش آموزان نیازمند در سرفاریاب-
این بسته ها شامل ۱۵٠ مورد اقلام نوشت افزار و ۱٠٠ جفت کفش بوده و ارزش کلی این بسته حدود ۱۱٠ میلیون تومان می باشد که از طرف خیرین و ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) عزیز تأمین گردید.

توزیع بسته های حمایتی بین دانش آموزان نیازمند در سرفاریاب-
به گزارش خبرنگار صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل علیه السلام سرفاریاب از توزیع بسته های حمایتی بین دانش آموزان نیازمند سرفاریاب خبر داد و گفت: با همت و همکاری حوزه مقاومت بسیج، ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره)، دفتر امام جمعه و خیریه های آبشار عاطفه ها و شهدای گمنام و با هدف حمایت و ایجاد انگیزه تحصیلی بسته هایی تهیه و بین دانش آموزان نیازمند در مقاطع ابتدائی و متوسطه اول و دوم بخش توزیع گردید.
ستوان یکم پاسدار مجید ویسی با بیان اینکه این بسته ها شامل ۱۵٠ مورد اقلام نوشت افزاری( کیف، دفتر، مداد رنگ و … ) و ۱٠٠ جفت کفش بوده، افزود: ارزش کلی این بسته حدود ۱۱٠ میلیون تومان می باشد که از طرف خیرین و ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) عزیز تأمین گردید.
وی همچنین ضمن قدردانی از همه خیران و افراد و نهادهای مختلف که در این کار خیر سهیم بودند، گفت: امیدواریم این حمایتها تداوم داشته و بتوانیم تعداد بیشتری دانش آموز را در این زمینه تحت حمایت قرار دهیم.

(کپی برداری از متن و عکس بدون ذکر منبع، مجاز نمی باشد).

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.