کد خبر : 14186
دیدگاه‌ها برای برگزاری یادواره شهدای پایگاه امام خمینی (ره) سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آذر 1402 - 5:42
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری یادواره شهدای پایگاه امام خمینی (ره) سرفاریاب-

برگزاری یادواره شهدای پایگاه امام خمینی (ره) سرفاریاب-
اطاعت و پیروی از ولی امر و رهبر معظم انقلاب به عنوان نائب امام زمان (عج) در عصر غیبت، از ویژگیهای بسیجی انقلابی است و مسیر زندگی، رفتار و عمل شهدای بسیجی مطابق این ویژگیها و اطاعت از ولایت بوده و به همین سبب مقام آنان نزد خداوند بسیار رفیع است.

یادواره شهدای پایگاه امام خمینی (ره) سرفاریاب برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه، در این برنامه که با حضور مردم و مسئولین در مسجدالرضای امیری برگزار شد، امام جمعه سرفاریاب با تبریک هفته بسیج، ولایت مداری و اطاعت پذیری از حق را از جمله شاخصه های ممتاز یک بسیجی دانست و افزود؛ بسیجیان در این شاخصه ها بر اساس باورهای اعتقادی خود خستگی و ملالی به خود راه نمی دهند.
حجت الاسلام زارعی پور همچنین اطاعت و پیروی از ولی امر و رهبر معظم انقلاب به عنوان نائب امام زمان (عج) در عصر غیبت را از ویژگیهای بسیجی انقلابی عنوان کرد و گفت: مسیر زندگی، رفتار و عمل شهدای بسیجی را مطابق این ویژگیها و اطاعت از ولایت بوده و به همین سبب مقام آنان نزد خداوند بسیار رفیع است.
وی با اشاره به پایبندی و اعتقاد عموم مردم به پاسداری از خون شهدا؛ عمل به وصایا و ادامه راه شهیدان را وظیفه عموم جامعه دانست.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج نیز در این مراسم معنوی و فرهنگی با گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدا و تبریک هفته بسیج، یاد شهدا را رحمت الهی عنوان کرد که موجب سرزندگی و طراوت معنوی دلها می شود.
ستوان یکم پاسدار، مجید ویسی با بیان اینکه همه آنچه ما داریم و در زمینه های مختلف به آن افتخار می کنیم مرهون رشادتها و جانفشانیهای شهدای عزیز است افزود: هفته بسیج فرصتی است تا بیشتر از شهدا یاد کنیم و از تلاش ها و خدمات بسیجیان در عرصه های مختلف قدر دانی نماییم.
وی اضافه کرد، در کنار یادواره حوزه ای که قبلا برگزار گردید، یادواره شهدای پایگاه امام خمینی (ره) سومین یادواره از هشت یادواره پایگاهی است که طبق برنامه زمان بندی توسط پایگاه های تابعه حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل(ع) سرفاریاب در حال اجرا می با شد.
در ادامه آقای سید علی اصغر کشاورز در وصف شهدا مدیحه سرائی کرد و در پایان نیز از شرکت کنندگان پذیرائی به عمل آمد.
گفتنی است در حاشیه این برنامه نیز از خانواده های شهدای پایگاه امام خمینی (ره) با اهدای لوح سپاس، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.