کد خبر : 13551
دیدگاه‌ها برای نماز جمعه امروز(۱۴٠۲/۰۷/۲۸) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید- بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 28 مهر 1402 - 15:05
-

خبرنگار آقای طاعتی

نماز جمعه امروز(۱۴٠۲/۰۷/۲۸) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید-

نماز جمعه امروز(۱۴٠۲/۰۷/۲۸) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید-
عملیات طوفان الاقصی نشان داد که تلاش های سردار سلیمانی فرمانده بزرگ جبهه مقاومت توانست فلسطینی ها را از دورانی که سلاحشان فقط سنگ بود به گروه های مبارزی که دارای پیشرفته ترین تاکتیک ها و سلاح های نظامی هستند.

نماز جمعه (۱۴٠۲/۷/۲۸) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، امام جمعه سرفاریاب در ابتدا با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین حضرت علی (ع) که فرموده است: « تقوای الهی را پیشه کنید زیرا صبر بر تقوا آسان تر از صبر بر عذاب الهی است» خود و همه نمازگزاران و برادران و خواهران دینی را به رعایت تقوی الهی توصیه و سفارش کرد.
حجت الاسلام زارعی پور در ادامه بحث کنترل و نظارت خانواده بر تربیت فرزندان، اختلاف و مشاجره بین والدین را باعث ایجاد آثار نامطلوب تربیتی و روانی و انحراف فرزندان عنوان کرد و افزود کمبود صفا و محبت در خانواده باعث می شود تا اعضای خانواده به ویژه کودکان و نوجوانان در بیرون از خانه به دنبال تأمین این نیاز خود باشند که همین امر نیز زمینه انحراف و بزهکاری آنان را ایجاد خواهد کرد.
وی توافق برای اولویت بندی در مسائل تربیتی بین والدین و خودداری از بروز اختلافات را امری مهم دانست و گفت: بحث و جدل و سرزنش فرزندان موجب جبهه گیری و فاصله گرفتن آنها از پدر و مادر و از دست رفتن فرصتهای تربیتی خواهد شد که ایجاد فضای آرام و منطقی برای رفع اشتباهات و حل مسائل در خانواده ها در جلوگیری از این موارد بسیار تأثیر گذار خواهد بود.
حجت الاسلام زارعی پور با تبریک سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ایشان را از یاران خاص امام هادی(ع) و مرجع پاسخ گویی به مسائل دینی مردم در زمان حیاطشان دانست و گفت: همانطور که در زیارت نامه ایشان آمده، زیارت مقبره وی ارزش زیارت امام حسین(ع) را دارد.
وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که بیان داشته اند«آمار ستون فقرات برنامه ریزی، می، باشد»، اطلاعات، برنامه ریزی و آمار را سه ضلع موفقیت یک مدیر عنوان کرد و افزود از نگاه اسلام و قرآن نیز انسان برای موفقیت نیازمند تلاش منظم، با برنامه ریزی و بی وقفه است و اول آبان ماه روز آمار و برنامه ریزی فرصتی برای توجه و گرایش بیشتر مدیران و مسئولان به این موضوع در مدیریت حوزه های مختلف کشور می باشد.
خطیب نماز جمعه سرفاریاب با اشاره به نقش و جایگاه امام حسن عسکری (ع) در جلوگیری از انحراف و نگه داشتن آرمان و اصول شیعه گفت: شیعیان مهمترین گروه مسلمانان هستند که در درک رسالت و همراهی و تسلیم امر اولیاء الهی و امامان و همچنین تحقق آرمان ها و زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) جلودار بوده و به همین سبب نیز جایگاه شیعیان در آخرت بالاتر و والاتر از دیگر گروه های بهشتی است.
حجت الاسلام زارعی پور با اشاره به اینکه پیگیری و دفاع از حقوق ملتها از مهمترین دلایل تشکیل و وظایف ذاتی سازمان ملل متحد می باشد، گفت: وضعیت امروز مردم مظلوم غزه که در سایه ظلم صهیونیستها در سخت ترین شرایط و محروم از ضروری ترین امکانات اولیه می باشند، ناشی از فاصله گرفتن و عدم انجام وظیفه ذاتی این نهاد بین المللی در دفاع از حقوق ملتهای مظلوم و سکوت در برابر تجاوز ظالمان است.
وی با بیان اینکه هدایت کننده اصلی رژیم صهیونیستی دولت امریکا است افزود، عملیات طوفان الاقصی نشان داد که تلاش های سردار سلیمانی فرمانده بزرگ جبهه مقاومت توانست فلسطینی ها را از دورانی که سلاحشان فقط سنگ بود به گروه های مبارزی که دارای پیشرفته ترین تاکتیک ها و سلاح های نظامی هستند، تبدیل کرده و این تغییر راهبردی را در سطح منطقه ایجاد کند که انشاءاللّه و با اذن خداوند و اقدام عملی حکام کشورهای اسلامی و مردم مسلمان در حمایت از فلسطین، رژیم غاصب اسرائیل هر چه زودتر نابود خواهد شد.
(کپی برداری از متن و تصاویر بدون ذکر منبع، مجاز نمی باشد).

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.