کد خبر : 8754
دیدگاه‌ها برای نشست مشترک رییس دانشگاه علوم پزشکی با رییس درمان بسیجیان سپاه فتح استان در یاسوج برگزار شد/سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مطرح کرد به آینده بخش درمان و بهداشت استان امیدوارم/ مردم شایسته بهترین خدمات هستند بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اسفند 1401 - 18:22
-

همه تلاشم را برای رفع دغدغه ها و نواقص در حوزه درمانی بسیج به کار خواهم بست

سید حسین رازیان

نشست مشترک رییس دانشگاه علوم پزشکی با رییس درمان بسیجیان سپاه فتح استان در یاسوج برگزار شد/سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مطرح کرد به آینده بخش درمان و بهداشت استان امیدوارم/ مردم شایسته بهترین خدمات هستند

نشست مشترک رییس دانشگاه علوم پزشکی با رییس درمان بسیجیان سپاه فتح استان در یاسوج برگزار شد/سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مطرح کرد به آینده بخش درمان و بهداشت استان امیدوارم/ مردم شایسته بهترین خدمات هستند
سال گذشته ۳۵۰ پرونده نازایی تشکیل شد که از این تعداد تاکنون ۴۰ خانواده صاحب فرزند شدن که جای بسی خوشحالی است

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات بخش درمانی و بهداشتی استان با همکاری بسیج و دانشگاه قابل حل است.

دکتر سعید جاودان سیرت در دیدار سرهنگ اصغر سنجریان رئیس درمان بسیج سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و هیئت همراه با اشاره به رسالت مشترک دانشگاه و حوزه درمان بسیج، گفت: هدف و رسالت دانشگاه و بسیج ایجاد امنیت سلامت است و دانشگاه در هر زمینه‌ای که بتواند در کنار حوزه درمان بسیج خواهد بود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه افق دید و چشم انداز به مسائل درمانی دانشگاه باید یک افق طولانی مدت باشد، افزود: افقی که در حوزه درمان دانشگاه تدوین می‌شود باید برای ۳۰ سال آینده باشد و برنامه های یکساله و مقطعی کمکی به رشد و ترقی حوزه درمان نمی کند .

دکتر سعید جاودان سیرت، با اشاره به اینکه حوزه درمان دانشگاه در سرجمع با چالش‌هایی مواجه است بیان کرد: سپاه و بسیج سردمدار همه مسائل هستند و در کنار همدیگر می توانند چالش های پیش را حل و فصل کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به برخی مشکلات در حوزه درمان دانشگاه عنوان کرد: در حوزه تجهیزات، نیروی انسانی از جمله متخصص و فوق تخصص، فضای فیزیکی و برخی خدمات پرتو درمانی و پزشکی هسته ای مشکلاتی داریم که باید آنها را رفع کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: خدمات انقلاب اسلامی به هیچ عنوان قابل قیاس با گذشته نیست اما فضای کار بیشتری در این حوزه همچنان احساس می‌شود و مردم مستحق داشتن بهترین امکانات در بهترین بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و کلینیک‌ها هستند.

دکتر جاودان سیرت، بر تعامل و همگرایی میان گروه های درمانی و بهداشتی تاکید کرد و یادآور شد: با تعامل و در کنار هم بودن است که مشکلات مردم حل و فصل می‌شود.

وی عنوان کرد: مراجعین در حوزه بهداشت و درمان زیاد است و خوشحالیم که حوزه درمان بسیج کار خدمت رسانی به بخشی از این مراجعین را به دوش می‌کشد و دانشگاه را در رسالتش که رسیدگی به امور مردم است یاری می کند.
وی با بیان اینکه به آینده حوزه درمانی و بهداشتی خوشبین هستم عنوان کرد: اقدامات درمانی و بهداشتی بسیج می‌تواند منجر به رشد و ترقی استان و حرکت به سوی خدمات‌رسانی بهتر و شایسته‌تر به مردم شود.

دکتر جاودان‌سیرت با اشاره به برخی مطالبات حوزه بسیج گفت: همه تلاشم را برای رفع دغدغه ها و نواقص در حوزه درمانی بسیج به کار خواهم بست.
در ادامه سرهنگ اصغر سنجریان با بیان اینکه حوزه درمان بسیج در دو بخش درمانی و عمرانی رسالت خود را انجام می‌دهد گفت: در بخش درمانی درمانگاه شفا به بیماران صعب‌العلاج و حوزه نازایی خدمات ارائه می‌کند.

رئیس درمان بسیج سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته ۳۵۰ پرونده نازایی تشکیل شد که از این تعداد تاکنون ۴۰ خانواده صاحب فرزند شدن که جای بسی خوشحالی است.

سرهنگ سنجریان، عنوان کرد: بخش درمان بسیج برای درمان بیماران صعب العلاج مبلغی را برای هر شهرستان تعیین کرده که این هزینه‌ها در اختیار افراد قرار داده شده است تا از بیماران صعب‌العلاج حمایت شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حوزه درمان بسیج در بخش عمرانی سه پروژه در شهرستان‌های بهمئی، دنا و کهگیلویه در دست احداث دارد که در آینده ای نزدیک پروژه شهرستان بهمئی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

ارسال خبر/ سید حسین رازیان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.