کد خبر : 13611
دیدگاه‌ها برای استقبال پرشورطوایف مختلف کهگیلویه بزرگ ازحاج آغا بزرگواری، نوید بخش آینده ای روشن بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 22:56
-

استقبال پرشورطوایف مختلف کهگیلویه بزرگ ازحاج آغا بزرگواری، نوید بخش آینده ای روشن

استقبال پرشورطوایف مختلف کهگیلویه بزرگ ازحاج آغا بزرگواری، نوید بخش آینده ای روشن
در این دور از رقابت انتخابات کهگیلویه بزرگ برخی سیاسیون، از یکه تازی و میدان داری ایشان سخن میگویند و ترس عجیبی در دل رقبا انداخته است .

به گزارش پایگاه خبری عصرکهگیلویه” کهگیلویه و بویر احمد استان پیشتاز در انتخابات ها این روزها حال و‌ هوایی دیگر به خود گرفته است .

دعوت مردم از کاندیدای مورد حمایت خود در تمام حوزه های این استان روزانه شور مردمی را برای حضور در انتخابات ۱۴۰۲ بیشتر میکند .

اما نکته ی قابل توجه اینکه حضور نماینده ی ادوار هشتم و نهم مجلس در انتخابات کهگیلویه ی بزرگ استقبال مردمی خوبی را در پی داشته که شاهد شوق مضاعف و لحظه شماری حامیان وی در این حوزه برای برگزاری انتخابات هستیم .

سید علی محمد بزرگواری که پیگیری های وی در مطالبات عمومی آن حوزه زبانزد است با ورود به صحنه ی انتخابات کهگیلویه ی بزرگ ، مورد استقبال عمومی قرار گرفت تا نقطه ی امیدی باشد بر پایان بی توجهی و غفلت به موج عظیمی از مردمی که وفادار به انقلاب اسلامی و شهدا مانده اند .

با ورود وی رسانه ها با انتشار عملکردش در هشت سال ادوار مجلس، رقبا را با دست پری از پیگیری ها و‌مجوزات روبرو کرد و همین باعث شد تا در این دور از رقابت انتخابات کهگیلویه بزرگ برخی سیاسیون، از یکه تازی و میدان داری ایشان سخن بگویند و ترس عجیبی در دل رقبا انداخته است .

تصاویری که در ذیل از نظر مخاطبان میگذرد حمایتهای مردمی در کهگیلویه ی بزرگ از حجت الاسلام بزرگواری است که توسط این رسانه جمع اوری شده و با این روال سبقت قابل توجهی در انتظار نماینده ی ادوار مجلس است.

 

                      

 

 

 

منبع: ندای امت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.