کد خبر : 4886
دیدگاه‌ها برای ارائه خدمات رایگان پزشکی تخصصی قلب و عروق در سرفاریاب: بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 29 مرداد 1401 - 21:24
-

خبرنگار آقای طاعتی

ارائه خدمات رایگان پزشکی تخصصی قلب و عروق در سرفاریاب:

ارائه خدمات رایگان پزشکی تخصصی قلب و عروق در سرفاریاب:
دکتر یغمائی پزشک متخصص قلب و عروق به همراه پرستار، منشی و... در مدت یک روز حدود صد نفر از اهالی شهر سرفاریاب و روستاهای تابعه را پذیرش کردند که قرار است این اقدام ارزشمند و خداپسندانه ایشان هر ماه ادامه داشته باشد.

ارائه خدمات رایگان پزشکی تخصصی قلب و عروق به همت رئیس شورای بخش و همکاری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام در سرفاریاب-
رئیس شورای بخش سرفاریاب از حضور تیم چهار نفره ارائه خدمات پزشکی در زمینه قلب و عروق در مرکز خدمات جامع سلامت سرفاریاب به مدت یک روز و انجام خدمات ویزیت، معاینه، نوار قلب و اکو به صورت رایگان خبرداد.
خانم رخشنده مند با اشاره به همکاری و هماهنگی های انجام شده با شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام گفت: دکتر یغمائی پزشک متخصص قلب و عروق به همراه پرستار، منشی و… در مدت یک روز حدود صد نفر از اهالی شهر سرفاریاب و روستاهای تابعه را پذیرش کردند که قرار است این اقدام ارزشمند و خداپسندانه ایشان هر ماه ادامه داشته باشد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان نیز در این خصوص با اشاره به کمبود پزشک و امکانات تخصصی در سطح شهرستان و بخش سرفاریاب گفت: از همه ظرفیتها و امکانات ممکن برای حضور پزشکان متخصص استفاده و استقبال می کنیم.
جعفری ضمن قدردانی از خانم رخشنده مند رئیس شورای بخش سرفاریاب و دکتر یغمائی و تیم همراه برای انجام خدمات تخصصی رایگان در سرفاریاب، اظهار امیدواری کرد با در اختیار گذاشتن فضا و امکانات موجود، فراهم کردن شرایط مورد نیاز و پیگیریها بتوانیم شاهد حضور و ارائه خدمات پزشکی در سایر رشته ها و تخصص ها در سطح شهرستان و بخش سرفاریاب و همچنین روستاها و مناطق کمتر برخوردار باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.