کد خبر : 5853
دیدگاه‌ها برای خدمات ارزشمند بهورزان در دوران بیماری کرونا/ جشن بهورزی با حضور بیش از یکصد بهورز انجام در شهرستان بویراحمد برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مهر 1401 - 21:56
-

بهورزان طی یکی دو سال اخیر در شرایط ویروس منحوس کرونا تلاش‌های تاثیرگذاری را برای مقابله با این ویروس

سید حسین رازیان

خدمات ارزشمند بهورزان در دوران بیماری کرونا/ جشن بهورزی با حضور بیش از یکصد بهورز انجام در شهرستان بویراحمد برگزار شد

خدمات ارزشمند بهورزان در دوران بیماری کرونا/ جشن بهورزی با حضور بیش از یکصد بهورز انجام در شهرستان بویراحمد برگزار شد
با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از بهورزان نمونه کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد

با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از بهورزان نمونه کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی عصر کهگیلویه، سید جواد هاشمی مهر در جشن روز بهورز با تبریک هفته وحدت، میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت روز بهورز گفت: پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند ما برای تکریم و اخلاق آمده‌ایم بنابراین در دنیای امروزی باید از اهل بیت الگو بگیریم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دنیای امروز از پیچیدگی های مختلفی به خصوص در فضای مجازی برخوردار است و نباید از این فضا غافل شویم و فضای مجازی را به فضای امنی برای خانواده ها و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی تبدیل کرد.

وی یادآور شد: بهورزان طی یکی دو سال اخیر در شرایط ویروس منحوس کرونا تلاش‌های تاثیرگذاری را برای مقابله با این ویروس انجام دادند.

هاشمی‌مهر، گفت: بهورزان بعنوان سربازان بی ادعای خط مقدم عرصه سلامت حماسه های شگرف آفریدند که در تاریخ تقویم سلامت ماندگار شد.

وی بیان کرد: بهورزان به دلیل ارتباط با مردم کار بسیار سخت و پیچیده‌ای دارند و مردم در دورترین نقطه استان تا مرکز استان از خدمات این زحمت‌کشان بهره‌مند هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد، دشمنان تا دندان مسلح انقلاب اسلامی از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب و اسلام استفاده می‌کنند، حتی برای کاهش جمعیت استان برنامه دارند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش جمعیت لازم است متولیان امر نسبت به تحقق شعار افزایش و جوانی جمعیت تدابیر لازم اتخاذ شود.
در پایان دکتر بهنام نیازی سرپرست شهید دامیده شهرستان بویراحمد، محمد هاشم طاعتی مدیر توسعه و گسترش شبکه های بهداشت و درمان، به تشریح چگونگی عملکرد و دستیاورد های خدمات جامعه بهورزی در شهرستان بویراحمد و استان پرداختند.

بر پایه این گزارش، جشن تجلیل از مقام بهورز به همت سرکار خانم امیریان مسوول آموزش بهورزی در شهرستان بویراحمد، مهندس حسن عسکر پور معاون مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد و سایر مسولان بهداشتی در معاونت بهداشتی و شهرستان بویراحمد انجام گرفت‌

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.