کد خبر : 3253
دیدگاه‌ها برای یادواره ۸ شهید والامقام پد خندق بخش سرفاریاب در سالروز گرامیداشت این حماسه عظیم برگزار شد. بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 تیر 1401 - 10:16
-

خبرنگار آقای طاعتی

یادواره ۸ شهید والامقام پد خندق بخش سرفاریاب در سالروز گرامیداشت این حماسه عظیم برگزار شد.

یادواره ۸ شهید والامقام پد خندق بخش سرفاریاب در سالروز گرامیداشت این حماسه عظیم برگزار شد.
سرهنگ عدالتمند شرایط امروز ما را یک جنگ ترکیبی اقتصادی، فرهنگی و تحریفی عنوان کرد و گفت: در این جنگ که شرایط پیچیده تری نسبت به جنگ سخت دارد، نیازمند بهره مندی از آن ارزشهای والای شهیدان هستیم تا در مقابل تهدیدها و خطرات دشمن که از طریق هزاران کانال و سامانه در فضای مجازی و شبکه های تلویزیونی و بدون از مرز و خاکریز مشخص در حال انجام است، به درستی مراقبت، دفاع و عمل کنیم.

یادواره ۸ شهید والامقام پد خندق بخش سرفاریاب در سالروز گرامیداشت این حماسه عظیم در مسجدالرضای شهر سرفاریاب برگزار شد.
در این یادواره که به همت حوزه مقاومت بسیج سرفاریاب و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، بسیج سپاه ناحیه و مؤسسه های خیریه گمنام امام زمان، خیریه آبشار عاطفه ها، گروه جهادی راهیان مولا امام علی(ع) و شورای اداری بخش و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین محلی و شهرستانی برگزار شد.
سخنران این برنامه ابتدا یاد و خاطره همه شهداء بویژه شهدای پد خندق و شهدای هفتم تیرماه و شهید دکتر بهشتی مظلوم را گرامی داشت و برگزاری این یادواره ها را سنت حسنه ای دانست که بانیان آن قطعا نزد خداوند اجر و ثواب خواهند داشت.
سرهنگ عدالتمند با بیان اینکه حماسه افتخار آمیز پد خندق بریده و گوشه ای از دوران دفاع مقدس است خاطر نشان کرد ما نیازمند آن هستیم تا در این یادواره و گرامی داشت ها ارزش های والای وجودی شهداء که معرفت، ایثار و شجاعت بود را بهتر بشناسیم و تمرین کنیم.
ایشان شرایط امروز ما را یک جنگ ترکیبی اقتصادی، فرهنگی و تحریفی عنوان کرد و گفت در این جنگ که شرایط پیچیده تری نسبت به جنگ سخت دارد، نیازمند بهره مندی از آن ارزشهای والای شهیدان هستیم تا در مقابل تهدیدها و خطرات دشمن که از طریق هزاران کانال و سامانه در فضای مجازی و شبکه های تلویزیونی و بدون از مرز و خاکریز مشخص در حال انجام است، به درستی مراقبت، دفاع و عمل کنیم.
وی همچنین شلیک و گلوله اثابت شده در این جنگ به هر شخص و جوان را باعث انحراف و مسموم شدن فکر و اندیشه و قرار گرفتن در مقابل جبهه و فرهنگ خودی و نابودی وی دانست و جهاد تبیین و ادراک در این وضعیت را یک ضرورت و مقاومت و امیدواری به آینده و پایان خوش را نیاز حتمی آحاد جامعه دانست.
فرمانده سپاه ناحیه چرام نیز با تشکر و قدردانی از حضور خواهران و برادران در این برنامه، حماسه پد خندق را برگ زرینی از تاریخ استان عنوان کرد و گفت گرما و حرارت این روزها یاد آور عطش و تشنگی بی امان رزمندگان دلیر این دیار در آن حماسه افتخار آفرین است.
سرهنگ پوربهشت برگزاری این یادواره را فرصتی دانست تا مقاومت و ایثار آن غیور مردان با دستان خالی و در نبردهای تن به تن با دشمن بعثی را برای نسل های امروزی بازخوانی نماییم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چرام نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادتهای شهدا و رزمندگان استان، جانفشانی و مقاومت غیور مردان پد خندق را در برای تاریخ استان ماندگار دانست.
رایگان در ادامه گفت لازم است با برگزاری این گونه یادواره ها، فرهنگ ایثار و شهادت را در جوانان و نسل های آینده زنده کنیم و استمرار ببخشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.