کد خبر : 13949
دیدگاه‌ها برای بازتاب صحبت‌های بزرگواری در جمع مردم بهمئی/ آمدم تا جاده را برای نسل آینده هموار کنم / پیگیر کارهای عام المنفعه هستم بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1402 - 19:40
-

بازتاب صحبت‌های بزرگواری در جمع مردم بهمئی/ آمدم تا جاده را برای نسل آینده هموار کنم / پیگیر کارهای عام المنفعه هستم

بازتاب صحبت‌های بزرگواری در جمع مردم بهمئی/ آمدم تا جاده را برای نسل آینده هموار کنم / پیگیر کارهای عام المنفعه هستم
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات کهگیلویه تاکید کرد: من آمدم تا این جاده را برای نسل آینده صاف کنم اگر خداوند توفیق داد و از طرف شما مردم منتخب شدیم و به مجلس رفتیم بدانید که همچنان کارهای عام المنفعه را برای مردم ادامه خواهیم داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه از لیکک، کلیپی از حضور حجت السلام سیدعلی‌محمد بزرگواری نامزد انتخاباتی کهگیلویه در حضور جمعی از مردم شهرستان بهمئی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که بازتاب‌های بسیار خوبی را به دنبال داشت.

نماینده ادوار کهگیلویه در این کلیپ با تمجید از سارا فلاحی نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: سارا فلاحی نماینده ایلام هر زمان پشت تریبون صحبت می‌کند همه ملت ایران خوشحال می‌شوند، چون این شیرزن در همین نظام از بالا تا پایین حرف مردم را می‌زند، چون نماینده مردم وقتی به مجلس می رود باید حرف مردم را بزند و از هیچ کسی نترسد.

حجت‌الاسلام بزرگواری در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کهگیلویه، تصریح کرد: ما گفتیم زمینه برای حضور چهره‌های جدید فراهم شود و مدت ۸ سال رفتیم که ۴ سال آن را در سوریه بودیم، اما آقایان حوزه انتخابیه را رها نمی،کنند، می‌روند و بر می‌گردند و مردم ما هم به دلیل فقر یا هر چیز دیگری فریب می‌خورند. مومن از یک سوراخ دوبار بیشتر گزیده نمی شود، چندبار باید این افراد بیایند و بروند، ما هم رفتیم و گفتیم جوانترها بیایند، متأسفانه مردم به ۴۰ سال قبل برگشتند و هیچ کار جدیدی صورت نگرفت.

وی بیان کرد: آقایانی که مدعی هستند پاسخ دهند در مدت ۸ سالی که من نبودم بگویند چه کار‌های کلانی برای لیکک بهمئی انجام شد؟ شاید کارهای جزئی و شخصی انجام داده باشند و ۴ نفر را هم در هلدینگ یا شرکتی جا داده باشند اما ببینید چه کار عمومی انجام دادند؟

نماینده ادوار کهگیلویه با اشاره به دخالت سیاسیون در امور آموزش و پرورش، گفت: متاسفانه آموزش و پرورش ما معلم را می‌برد و می‌گوید یک جایگاهی بهت می‌دهیم، خب معلم بیچاره که حقوقش ۸ یا ۱۰ میلیون بیشتر نیست شاید کمتر باشد و به او پیشنهاد می‌دهند رئیس مدرسه می‌شوی و مبلغ ۲میلیون تومان هم به حقوقت اضافه می‌شود اما به شرطی که فلان کاندید را دعوت کنید.

وی افزود: جمهوری اسلامی که به تعبیر امام راحل مال کپر نشینان است و باید انقلابی ها، جبهه ای ها، خانواده شهدا و ایثارگران در اولویت باشند، حالا ما بیایم معامله کنیم که باز هم فرد دیگری را بازگردانیم؟! شما باید این ها را تبیین کنید، مردم را بیدار کنید، توی کوچه‌ها و محلات خواهران ما می‌توانند خیلی خوب نقش آفرینی کنند و اجازه ندهید که دوباره مردم فریب بخورند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات کهگیلویه تاکید کرد: من هم آمدم تا این جاده را برای نسل آینده صاف کنم اگر خداوند توفیق داد و از طرف شما منتخب شدیم و به مجلس رفتیم بدانید که همچنان کارهای عام المنفعه را برای مردم ادامه خواهیم داد.

وی تصریح کرد: جوانان ما بیکار و سرخورده و افسرده هستند، اینگونه نیست که همش بگوییم کار اداری، مگر چقدر اداره داریم، ادارات که همگی پر هستند، باید زمینه کار فراهم شود، روزی که من نماینده شدم دیدم منطقه ما باید زیر ساخت داشته باشد، باید آب، گاز و جاده باشد تا برویم سرمایه گذار بیاوریم و او رغبت پیدا کند کارخانه احداث کند و جوانان ما جذب کار شوند، خب خودتان می‌بینید که زیرساخت هایمان اصلأ مناسب نیست.

حجت‌الاسلام بزرگواری با اشاره به شرایط گذشته شهرستان بهمئی، گفت: ما که این همه تلاش کردیم شرایط برق و جاده در شهرستان بهمئی مناسب نبود، در این شهرستان برق نبوده و اگر هم اکنون بخواهند کارخانه‌ای احداث کنند باز هم جریان برق ضعیف است و باید تقویت شود، آب نبود و باید آبی که از سد کوثر گرفتند را به اینجا بیاورند تا فردی که می خواهد یک طرح کشاورزی یا دامداری احداث کند، بتواند امیدوارانه این کار را انجام دهد.

وی اضافه کرد: جاده های ما اصلا ایمن نیستند، مثلا به بخش ممبی که می‌رویم بهترین سرزمین برای کشت و کشاورزی و دامداری است اما هیچ سرمایه گذاری حاضر نیست از این جاده که الان می‌بینیم و به هر حال بخشی از آن را شروع کردیم اما هنوز همانطوری باقی مانده است، به این بخش بیاید.

بزرگواری خطاب به مردم شهرستان بهمئی، خاطرنشان کرد: خواهران و برادران انشاء‌الله باید همه با هم همکاری کنید، ما هم آمدیم نه چیزی گفتیم و نه رانتی خواستیم که اگر به دنبال رانت و چیزهای دیگری بودیم در مدت آن ۸ سال جیب‌مان را پر می‌کردیم و رانت مان را هم می گرفتیم، الان هم مثل دیگران خانه لاکچری در اهواز، شیراز و دهدشت داشتیم، در تهران خانه ۳۰۰ میلیاردی داشتیم و اگر می‌خواستیم از این کارها می‌کردیم. آمدیم و اگر خدا توفیق داد و این مردم خواستند در خدمت شان باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.