کد خبر : 15476
دیدگاه‌ها برای برنامه جشن میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز در مسجدالرضای سرفاریاب برگزار شد. بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 بهمن 1402 - 8:49
-

خبرنگار آقای طاعتی

برنامه جشن میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز در مسجدالرضای سرفاریاب برگزار شد.

برنامه جشن میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز در مسجدالرضای سرفاریاب برگزار شد.
حضرت ابوالفضل علیه اسلام به بهترین وجه ممکن در دوران زندگی کوتاه خود به ویژه در صحنه نبرد کربلا و در کنار امام حسین (ع) نقش آفرینی کرد و به عنوان ساقی دشت کربلا به شهادت در رکاب آن امام بزرگوار که از بالاترین توفیقات است نائل گردید.

برنامه جشن میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز در مسجدالرضای سرفاریاب برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصر کهگیلویه، رئیس ستاد نماز جمعه سرفاریاب به عنوان سخنران برنامه با تبریک سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز خدمت عموم مردم و خاصه جانبازان عزیز، حضرت ابوالفضل (ع) را صاحب فضائل و خصلتهای انسانی و معنوی والا دانست.
حجت الاسلام سید رسول کشاورز با بیان اینکه ولایت پذیری از مهمترین خصلتهای حضرت ابوالفضل (ع) می باشد افزود؛ محبوبیت ابدی و دائمی که در دل مردم نسبت به ایشان وجود دارد ناشی از همین ولایت پذیری بوده است که به اراده خداوند هر کس که خود را تحت ولایت مطلق امام معصوم قرار دهد صاحب این قبیل امتیازات قرار می دهد.
وی عمر ۳۴ ساله حضرت ابوالفضل (ع) را معاصر با ولایت سه امام معصوم (امام علی-امام حسن و امام حسن) عنوان کرد و گفت: ایشان به بهترین وجه ممکن در دوران زندگی کوتاه خود به ویژه در صحنه نبرد کربلا و در کنار امام حسین (ع) نقش آفرینی کرد و به عنوان ساقی دشت کربلا به شهادت در رکاب آن امام بزرگوار که از بالاترین توفیقات است نائل گردید.

این برنامه جشن با مولودی خوانی آقای رهبر و تقدیم هدایا به حاضرین به نام ابوالفضل و جانباز حاضر در برنامه از طرف مرکز نیکوکاری شهدای گمنام و دفتر امام جمعه ادامه یافت و در پایان از حاضرین از طرف خانواده آقای دیرباز پذیرائی به عمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.