کد خبر : 14340
دیدگاه‌ها برای بی احترامی به دانشجویان«جامعه روشنفکر» توسط حاج مهدی روشنفکر بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آذر 1402 - 21:54
-

بی احترامی به دانشجویان«جامعه روشنفکر» توسط حاج مهدی روشنفکر

بی احترامی به دانشجویان«جامعه روشنفکر» توسط حاج مهدی روشنفکر

نماینده بویراحمد دانشگاه فرهنگیان را با مراسم فاتحه خوانی اشتباه گرفت/ توهین روشنفکر به دانشجویان و مسوولان دانشگاه+جزئیات و فیلم به گزارش پایگاه خبری عصرکهگیلویه”به نقل ازعصر دنا، به مناسبت بزرگداشت ۱۶ آذر روز دانشجو و با دعوت بسیج دانشجویی ، قرار بود که امروز و از ساعت ۱۰ صبح نماینده بویراحمد در دانشگاه فرهنگیان

نماینده بویراحمد دانشگاه فرهنگیان را با مراسم فاتحه خوانی اشتباه گرفت/ توهین روشنفکر به دانشجویان و مسوولان دانشگاه+جزئیات و فیلم
به گزارش پایگاه خبری عصرکهگیلویه”به نقل ازعصر دنا، به مناسبت بزرگداشت ۱۶ آذر روز دانشجو و با دعوت بسیج دانشجویی ، قرار بود که امروز و از ساعت ۱۰ صبح نماینده بویراحمد در دانشگاه فرهنگیان حضور یافته و به سوالات دانشجویان پاسخ دهد.

مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد در مجلس با تاخیر حدود یک ساعته به این جلسه آمد که دانشجویان در اعتراض به این تاخیر سالن را ترک کرده و این جلسه لغو شد.

 

خروج دانشجویان قبل از ورود آقای روشنفکر!

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پیرامون لغو شدن جلسه پرسش و پاسخ با نماینده بویراحمد، دنا و مارگون

به مناسبت روز دانشجو و با توجه به لزوم پاسخگویی مسئولان در دانشگاه و برای پاسخگویی به مطالبات دانشجویان، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از جناب اقای مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون جهت برگزاری جلسه ای در قالب پرسش و پاسخ با دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی استان دعوت نمود.

اما مع الاسف علی رغم تمامی هماهنگی ها و نیز موافقت آقای دکتر روشنفکر و حضور گسترده دانشجویان در محل برگزاری، به دلیل تاخیر ۷۰ دقیقه ای نماینده و کمبود وقت تا زمان اذان و نیز عدم پاسخگویی تلفن همراه نماینده، مسئولین دفتر و مشاوران ایشان، جلسه به ناچار قبل از حضور ایشان لغو گردید.

دقایقی پس از لغو شدن برنامه و حین خروج دانشجویان از سالن برگزاری جلسه، آقای دکتر روشنفکر و همراهان ایشان در محل برگزاری حاضر شدند که باتوجه به لغو شدن برنامه حواشی ای ایجاد شد و شخص آقای روشنفکر به دانشجویان و برخی مسئولان دانشگاه توهین کردند، درحالی که این جلسه صرفا دانشجویی بوده و حتی با دفتر نماینده هماهنگ شده بود که بجز دانشجویان کسی در برنامه حضور و نقش نخواهد داشت ایشان با تعدادی مهمان ناخوانده در جلسه حاضر شدند.

انچه حائز اهمیت است، فقدان نگاه صحیح به نقش افرینی دانشجویان در بدنه مسئولان ماست که علی رغم دعوت های متعدد تشکل های دانشجویی استان از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، شاهد عدم حضور ایشان در صحن دانشگاه بوده ایم. گویا دانشجو معلمان دانشگاه اهمیت و ضرورتی برای نمایندگان ندارند.

البته عدم پذیرش دعوت تشکل های دانشجویی توسط نمایندگان، به وضوح گویای عملکرد ناصواب نمایندگان و فرار ایشان از پاسخگویی است که پر واضح است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.