کد خبر : 4381
دیدگاه‌ها برای انتظار مردم و مسئولین شهرستان لنده از مدیرکل بیمه سلامت استان/فرماندار لنده خواستار راه اندازی اداره مستقل بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 15 مرداد 1401 - 20:38
-

برای احداث ساختمان اداره بیمه سلامت شهرستان لنده، یک قطعه زمین در مرکز شهر لنده در اختیار این

سید حسین رازیان

انتظار مردم و مسئولین شهرستان لنده از مدیرکل بیمه سلامت استان/فرماندار لنده خواستار راه اندازی اداره مستقل

انتظار مردم و مسئولین شهرستان لنده از مدیرکل بیمه سلامت استان/فرماندار لنده خواستار راه اندازی اداره مستقل
۲۳ هزار جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت، خدمات بهداشتی و درمانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه و به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد، دکتر کیان دهراب پور سرپرست این اداره کل روز شنبه پانزدهم مرداد در شورای اداری شهرستان لنده با ریاست فرماندار این شهرستان حضور یافت.

در این جلسه دکتر دهراب پور به مواردی از قبیل نهادینه شدن واقعی نظام ارجاع، بیمه همگانی، تسهیلات ویژه بیمه سلامت برای درمان ناباروری، مادران باردار، کودکان و … اشاره نمود.

وی در این جلسه به نظارت بیشتر شبکه بهداشت و درمان بر اجرای صحیح برنامه های بیمه روستایی و دارویاری در این شهرستان تاکید کرد و خواستار رفع مشکلات بهداشتی و درمانی این شهرستان از طریق دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، خیرین بخش سلامت و … شد.

عبدال دانش فرماندار لنده ضمن تشکر از تعامل خوب بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد با موسسات طرف قرارداد خود در شهرستان لنده، راه اندازی اداره مستقل بیمه سلامت این شهرستان برای خدمت بهتر و سریعتر به مردم منطقه را خواستار شد.

بعد از این جلسه دکتر کیان دهراب پور رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان به همراه جناب آقای سالار جوکار مدیرعامل این مجمع از چند پروژه خیرساز در شهرستان لنده بازدید به عمل آوردند.

همچنین در سفر یک روزه مدیرکل بیمه سلامت استان به شهرستان لنده؛ خانواده خیر لنده ای درخواست داشتند در صورت استقبال اداره کل بیمه سلامت استان برای احداث ساختمان اداره بیمه سلامت شهرستان لنده، یک قطعه زمین در مرکز شهر لنده در اختیار این اداره کل قرار خواهند داد.

شهرستان لنده دارای یک مرکز جامع خدمات سلامت شهری روستایی شبانه روزی در شهر لنده و دو مرکز جامع خدمات سلامت روستایی چهار راه آل طیب و قیام می باشد که به ۲۳ هزار جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.