کد خبر : 14764
دیدگاه‌ها برای دیدار برخی مسئولین با خانواده شهدای سوادآموزی شهرستان چرام در روستای سواری سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1402 - 13:49
-

خبرنگار آقای طاعتی

دیدار برخی مسئولین با خانواده شهدای سوادآموزی شهرستان چرام در روستای سواری سرفاریاب-

دیدار برخی مسئولین با خانواده شهدای سوادآموزی شهرستان چرام در روستای سواری سرفاریاب-
از ۱۱ شهید عرصه سواد آموزی استان ۲ شهید فتاحی راد و باغ شیرین اهل روستای سواری از توابع بخش سرفاریاب شهرستان چرام هستند.

به مناسبت هفته سواد آموزی مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام و امام جمعه سرفاریاب به همراه تعدادی از مسئولان با خانواده شهید فتاحی در روستای سواری دیدار کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه، در این دیدار مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام با تبریک هفته سواد آموزی و گرامی داشت یاد و خاطر همه شهدا به ویژه شهدای سواد آموزی گفت: شهدا نه تنها در زمان جبهه و جنگ بلکه در طول زندگی خود و در همه عرصه ها برای کشور و جامعه تلاش و نقش آفرینی داشته اند.
سید صدیف دانشی با بیان اینکه خانواده های شهدا علی رغم رنج فراق فرزندان شهید خود، آنها را مایه عزت و افتخار می دانند و به خود می بالند، افزود؛ از ۱۱ شهید عرصه سواد آموزی استان ۲ شهید فتاحی راد و باغ شیرین اهل روستای سواری هستند که امروز توفیق زیارت گلزار مطهر این شهیدان و دیدار و ادای احترام به خانواده بزرگوار شهید فتاحی مهیا شد.
امام جمعه سرفاریاب هم با بیان اینکه شهدای عزیز قبل و بعد از شهادت مایه ی خیر و برکت برای ما بوده و هستند، گرامی داشت یاد شهدا و در این مناسبت، شهدای تلاشگر در زمینه سواد و علم آموزی را باعث قوت قلب و دلگرمی دانست.
حجت الاسلام زارعی پور تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مناسبتهای مختلف را کاری ارزشمند و تأثیر گذار عنوان کرد و از مدیر آموزش و پرورش و حوزه سواد آموزی به خاطر این اقدام قدر دانی کرد.
در این برنامه که کارشناسان سواد آموزی و حراست آموزش و پرورش شهرستان چرام، مسئول نمایندگی آموزش و پرورش و اداره برق سرفاریاب نیز حضور داشتند، ابتدا در گلزار شهدای روستای سواری حضور یافته و قرائت فاتحه داشتند و پس از آن ضمن دیدار با خانواده شهید فتاحی از شهدای شاغل در نهضت سواد آموزی (قبل از شهادت) با تقدیم لوح سپاس و هدیه، ادای احترام نمودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.