کد خبر : 14873
دیدگاه‌ها برای چرایی حذف مهره های سیاسی استان/نگاهی گذرا به عقبه سیاسی نماینده بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1402 - 17:59
-

یادداشت مخاطب

چرایی حذف مهره های سیاسی استان/نگاهی گذرا به عقبه سیاسی نماینده

چرایی حذف مهره های سیاسی استان/نگاهی گذرا به عقبه سیاسی نماینده
با اعلام رد صلاحیت یکی از چهره های شاخص انتخابات کهگیلویه موجی از شادی در بین اعوان و انصار حضرت استاد رقم خورده و به فکر ماهیگیری از این آب گل آلود افتاده اند. 

یادداشت ارسالی از مخاطب عزیز درخصوص آنچه که در رد یا تایید افراد سیاسی گذشت، و مقصر باتوجه به علائم کی بوده! جهت تنویر افکار عموم به انتشار میگذاریم

این پایگاه خبری در رد یا تایید مطالب هیچ اظهار نظری ندارد و قضاوت با مخاطبین عزیز میباشد.

متن یادداشت:

و اما….
بالاخره انتظارها به سر آمد، به لیست نهایی کاندیداتورهای انتخابات مجلس کهگیلویه رسیدیم!
از روز ورود به کانتکس انتخابات شاهد استقبال های بی نظیر از جناب آقای بزرگواری با برگزاری همایش های خودجوش در شهر ها و روستاها بوده ایم گویی هرکس برای نشان دادن بیعت با نماینده اسبق و خوشنام در فکر ربودن گوی سبقت از دیگر افراد برگزار کننده اجتماعات بوده اند
اما در طرف مقابل شاهد جامعه ای بوده ایم که کمترین استقبالی از نماینده فعلی داشته تا جایی که وی را به حدی در حال غروب نشان داده گویی در جلوی دریایی سرخ از آفتاب فروکش کرده ایستاده.
جامعه ای از دم کفری که همه، خود را هم «قطر» میدانند تا با دست در دست دادن حتی با جناح مقابل ریشه جماعت بادمجان دور قاب چین را برای همیشه از دیارمان برکنند.
جماعتی که فقط برای مطامع شخصی آنهم در حد به کار گرفته شدن در یک شرکت نیمه وقت چشم بر رساندن منفعت به عام بسته اند.
منفعت عامی که از سال هشتاد و شش شروع شد و تا سال نود و هشت ادامه پیدا کرداما باز در بر همان پاشنه داغان جناب و اطرافیانش چرخید
اما چه شده که باز طمع پیروزی به فکر نداشته این جماعت خطور کرده.

رد صلاحیت بعضی از افرادحربه ای که از قدیم با به کار گرفتنش خود را یکه تاز نمودند و با رندی دیگران را مقصر جلوه داده اند.
بیایید به گذشته نگاهی بیاندازیم تا از همین الان جلوی موج سواری برای سوار بودن بر گرده مردم تا چهار سال بعد را بگیریم.
سال هفتاد و هشت بعداز انتخابات دوره ششم در گچساران و انتخاب آقای بهرام تاجگردون,,,, در راهروهای شورای نگهبان صدا را بلند کرده و عمامه به زمین کوبیدند تا با دخالت در تصمیم شورای نگهبان و باطل شدن انتخابات
آن دوره را به عنوان یکی از سیاهترین نقاط سیاسی آقای موحد قلمداد شود
سال هشتاد و دو در برگزاری انتخابات مجلس هفتم به حدی پا را در مسیر خلاف قانون گذاشتند تا جوانان احساسی به خیابان بریزند و مقصر آن آشوب را کاندیداهای مقابل جلوه دهند و عمر سیاسی هردو عزیز را به پایان برسانند.
اما اوج این بی مهری ها در دور قبل مجلس رقم خورد جایی که آقای تاجگردون نماینده منتخب و محبوب استان بعداز پرونده سازی نمایندگان حسود کار نابلد به لبه پرتگاه کشیده شد و نیاز به دستی هم استانی داشت تا از کارزار با حیله گران نجات پیدا کند اما متاسفانه آنکسی که باید همت و تعصبی از خود نشان میداد در‌ روز موعود دچار کرونایی دوروزه شد تا با تنها یک رای مخالف بیشتر این نیروی دلسوز و خدوم فرصت خدمت را از دست بدهد انگار میل به بدبخت کردن مردم کهگیلویه جناب را سیر نمی‌کرد و باید حتما مردم گچساران هم طعم بی برنامگی را بچشند.
بعداز کارنامه ای افتضاح در محضر مردم کهگیلویه بزرگ و بی میلی شدید طی این مدت،
حال با اعلام رد صلاحیت یکی از چهره های شاخص انتخابات کهگیلویه موجی از شادی در بین اعوان و انصار حضرت استاد رقم خورده و به فکر ماهیگیری از این آب گل آلود افتاده اند.
با این حال جناب آقای هاشمی به خاطر خوشنامی در بین مقامات لشکری از شانس زیادی برای تایید شدن برخوردار است.
اما غافل از یک واقعیت کسانی که به آقای هاشمی رغبت نشان میدادند به خاطر کار های عمرانی و اجرایی ایشان بوده که بعداز او هم به دنبال کسی میگردند که خود را درکار عام و المنفعه اثبات کرده باشد.
هرچند از نظر نگارنده جنابان دهبانی مژدهی پور و سعادتیان که آینده انتخابات کهگیلویه از آن ایشان است از رویش های چشمگیری در مقابل آقای موحد برخوردارند
همانا که هر عددی در مقابل صفر از آن بیشتر است
والسلام…..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.