کد خبر : 14972
دیدگاه‌ها برای برنامه تجلیل از خادمان و حامیان موکب سادات امامزاده علی (ع) و منسوبین برگزار شد- بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1402 - 18:40
-

خبرنگار آقای طاعتی

برنامه تجلیل از خادمان و حامیان موکب سادات امامزاده علی (ع) و منسوبین برگزار شد-

برنامه تجلیل از خادمان و حامیان موکب سادات امامزاده علی (ع) و منسوبین برگزار شد-
سرمایه های مالی، توانائی جسمی و فکری و وقت، ز زمینه هایی است که انسان می تواند برای سعادت خود در دنیا و آخرت از آنها بهره بگیرد.

برنامه تجلیل از خادمان و حامیان موکب سادات امامزاده علی (ع) و منسوبین برگزار شد-
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه- نماینده ولی فقیه در استان در این برنامه ضمن قدر دانی از زحمات و تلاش های همه کسانی که در برپائی، پشتیبانی و خدمت رسانی به زائران در موکب سادات امام زاده علی (ع) و منسوبین در ایام اربعین مشارکت داشتند، گفت: اجر و پاداش همه این عزیزان نزد خداوند و اهل بیت(ع) محفوظ است.
امام جمعه یاسوج با بیان اینکه در دنیای امروز بسیاری از افراد با صرف سرمایه و عمر خود در مسیر باطل فساد و فحشا چیزی جز خسران و زیان عاید خود نمی کنند، جنگ های نظامی و رسانه ای برخی کشورها در مقابله با حق و عدالت و ترویج منکرات را از نمونه های آن برشمرد که نتیجه آن جز پشیمانی و خسارت برای آنها نخواهد بود.
آیت اللّه حسینی همچنین سرمایه های مالی، توانائی جسمی و فکری و وقت را از زمینه هایی عنوان کرد که انسان می تواند برای سعادت خود در دنیا و آخرت از آنها بهره بگیرد.
وی افزود؛ برپائی این موکب شرایطی را مهیا کرد که افراد در هر زمینه ای و در هر اندازه ای توان دارند، در خدمتگزاری به زائران ابا عبداللّه (ع) که مسیر اخلاق، معنویت و عدالت است، همکاری نمایند که امیدواریم با تلاش های همه بانیان خدمات و فعالیتهای این موکب ادامه و توسعه یابد.
مسئول موکب سادات و منسوبین در مصاحبه ای در خصوص برگزاری این برنامه گفت: این موکب از سه سال پیش تاکنون خدمات و فعالیتهای خود را در زمینه های مختلف اسکان، پذیرایی، فرهنگی و پزشکی از زائران در ایام اربعین و دیگر مناسبتها بکار گرفته که ان شاءاللّه با حمایت‌های مادی و معنوی مردم بزرگوار ادامه خواهد یافت.
آذری با قدر دانی از همکاری و حمایتهای همه عزیزان، مردم، خیرین و مسئولین گفت: در این برنامه که در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام سرفاریاب برگزار شد، از برادران و خواهرانی که بیشترین همکاری را در زمینه ارائه خدمات، پشتیبانی و برنامه ریزی موکب سادات امام زاده علی (ع) و منسوبین را داشتند، تقدیر و سپاسگزاری به عمل آمد.
وی اضافه کرد با آماده کردن هزار پرس غذا از طرف این موکب نیز از شرکت کنندگان و میهمانان این برنامه پذیرائی و مقداری نیز بین خانواده های نیازمندان توزیع شد.
مسئول فرهنگی موکب سادات و منسوبین نیز در این برنامه با بیان اینکه در روایات اجر و ارزش خدمت رسانی به زائران اهل بیت (ع) همپای زیارت کنندگان حرم آنان عنوان شده است، گفت: همه ی خادمان موکب سادات امام زاده علی (ع) و منسوبین با عشق و اخلاص در این مسیر گام برداشته و می دارند که مایه مباهات و افتخار همه ماست و ان شاءَاللّه اجر واقعی آنان با اهل بیت (ع) است.
حجت الاسلام پژمان افزود؛ با فعالیتهای مناسب موکب سادات در استان و در کشور عراق در سالهای گذشته تاکنون این موکب برای همه زائران شناخته شده است و در کنار خدمات رفاهی (اسکان، پذیرائی و پزشکی) در ایام اربعین و دیگر مناسبتها فعالیتها و برنامه های فرهنگی مؤثری نیز توسط این موکب به اجرا گذاشته شده است.
امام جمعه چیتاب همچنین از همه خدمات و تلاش های عموم مردم بزرگوار سادات و منسوبین، خادمان، رانندگان، خیرین و حامیان مالی، خانم ها و خواهران، خیرین و مسئولین استانی حجت الاسلام حسینی، سردار حکمتیان، آقایان هدایت خواه و صادقی و دیگر عزیزانی که در اجرای مطلوب برنامه ها و خدمات موکب همراهی و حمایت کردند تشکر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.