کد خبر : 4774
دیدگاه‌ها برای تقدیراز حضور باشکوه مردم ومسئولین در مراسم تشییع جوان خوش اخلاق زنده یاد(سیدروح الله کاظمی) بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مرداد 1401 - 15:06
-

تقدیراز حضور باشکوه مردم ومسئولین در مراسم تشییع جوان خوش اخلاق زنده یاد(سیدروح الله کاظمی)

تقدیراز حضور باشکوه مردم ومسئولین در مراسم تشییع جوان خوش اخلاق زنده یاد(سیدروح الله کاظمی)
ایزد منان را سپاسگزاریم که در غمناک ترین روزهای زندگی مان ما را از نعمت حضور شما فامیل ، دوستان ، آشنایان و سروران مهربان و معظم بهره مند ساخت

بازگشت همه به سوی اوست

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

خوشا آنان که با عزت زگیتی بساط خویش برچیدند و رفتند.

زکالاهای این آشفته بازار محبت را پسندیدند و رفتند.
هجران ابدی و غم از دست دادن عزیز سفر کرده مان مرحوم جنت مکان سید روح الله کاظمی که به گواهی شما عزیزان از همه صفات نیکو برخوردار بود و باور فراقش سنگین و دشوار بود ، بر قلب هایمان سنگینی میکند.و جز پناه بردن به تقدیر و مشیت الهی و طلب غفران برای آن زنده یاد چاره ای نیست.
ایزد منان را سپاسگزاریم که در غمناک ترین روزهای زندگی مان ما را از نعمت حضور شما فامیل ، دوستان ، آشنایان و سروران مهربان و معظم بهره مند ساخت تا همدردی شما عزیزان التیامی باشد بر دل های داغدیده مان…

ابراز همدردی و بذل محبت شما عزیزان که با حضور در ایام بستری و مراسم و مجالس ترحیم برادر عزیزمان و با پیام های تسلیت موجبات غرور و افتخار این خانواده را فراهم نمودید سزاوار قدردانی و سپاسگزاری است.
از حضور پرشور و حق شناسانه شما عزیزان و بزرگواران که چه به صورت حضوری ، تماس تلفنی ، ارسال پیام ، چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی ما را قرین محبت خود قرار دادید صمیمانه قدردانی میکنیم و برای همگان از خداوند منان حضور در رکاب نوارانی امام زمان (عج) را در عصر ظهور مسئلت مینماییم.

امیدواریم عمری باشد تا در مجالس و محافل شادی شما خوبان جبران زحمت نموده و محبت شما عزیزان را در مراسم شادی تان جبران نماییم.

از طرف سادات امامزاده علی (ع) و خانواده کاظمی.

پایگاه خبری عصرکهگیلویه این مصیبت بزرگ را خدمت خانواده محترم کاظمی وایل بزرگ سادات امامزاده علی ع تسلیت عرض نموده واز ایزد منان برای بیت عزادارصبرمسئلت مینماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.