کد خبر : 16228
دیدگاه‌ها برای بخشدار سرفاریاب با صدور پیامی از مردم مؤمن و ولائی بخش برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد. بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 فروردین 1403 - 21:08
-

طاعتی

بخشدار سرفاریاب با صدور پیامی از مردم مؤمن و ولائی بخش برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

بخشدار سرفاریاب با صدور پیامی از مردم مؤمن و ولائی بخش برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
آنچه امروز رژیم جنایتجار صهیونیست در فلسطین و غزه انجام می دهد، جنایت و نسل و کشی و تلاش برای هویت سازی دروغین است که هرگز به اهداف شوم خود دست نخواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه، بخشدار سرفاریاب با صدور پیامی از مردم انقلابی و همیشه در صحنه بخش سرفاریاب برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت بعمل آورد.

متن پیام بدین شرح است:

در قدس که باغ‌های زیتون گل کرد
از نام شهید قطره های خون گل کرد

ابتکار خمینی کبیر (ره) در نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، حرکتی ماندگار برای احیای اسلام، همبستگی مسلمانان و حمایت از مستضعفان در برابر مستکبران است.

آنچه امروز رژیم جنایتکار صهیونیست در فلسطین و غزه انجام می دهد، جنایت و نسل و کشی و تلاش برای هویت سازی دروغین است که هرگز به اهداف شوم خود دست نخواهد یافت.
بدین وسیله از عموم خواهران و برادران در شهر و بخش سرفاریاب دعوت می نمایم که برای آزادی قدس شریف، و حمایت از مردم مظلوم و مقتدر غزه و فلسطین و مقابله و محکومیت جنایت های رژیم منحوس صهیونیستی، در راهپیمائی امسال روز قدس که قطعا مهم و تأثیر گذار خواهد بود، حضور پیدا کنند و به تکلیف شرعی و انسانی خود در حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم عمل نمایند.

مجیدیان فرد
بخشدار سرفاریاب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.