کد خبر : 16277
دیدگاه‌ها برای برگزاری جلسه محفل انس با قرآن در محل پایگاه شهید تقی نژاد جوخانه سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 فروردین 1403 - 8:19
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری جلسه محفل انس با قرآن در محل پایگاه شهید تقی نژاد جوخانه سرفاریاب-

برگزاری جلسه محفل انس با قرآن در محل پایگاه شهید تقی نژاد جوخانه سرفاریاب-
در این برنامه که طبق روال سال قبل به میزبانی جمعیت هلال احمر برگزار شد؛ فضای مجلس با تلاوت آیات قرآن نورانی و حاضرین از محضر قرآن فیض معنوی بردند و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، افطار را میهمان جمعیت هلال احمر بودند.

جلسه محفل انس با قرآن با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان، مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان، بخشدار و برخی اعضای شورای اداری بخش و امدادگران جمعیت هلال احمر در محل پایگاه هلال احمر شهید تقی نژاد جوخانه سرفاریاب برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه، در این برنامه که طبق روال سال قبل به میزبانی جمعیت هلال احمر برگزار شد؛ فضای مجلس با تلاوت آیات قرآن نورانی و حاضرین از محضر قرآن فیض معنوی بردند و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، افطار را میهمان جمعیت هلال احمر بودند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان در این برنامه ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مؤمنین در ماه مبارک رمضان، افتتاح و شروع به کار نمایندگی هلال احمر در سرفاریاب را نیز تبریک گفت و از مدیر عامل جمعیت هلا ل احمر استان، فرماندار، بخشدار و مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان چرام بخاطر پیگیریها در این خصوص تشکر کرد.
حجت الاسلام موسوی امجد در خصوص وعده و تصمیم تشکیل اردوگاه آموزشی جمعیت هلال احمر استان در منطقه جوخانه در سال قبل، گفت: کارهای مقدماتی در این رابطه انجام شده و ان شاء اللّه پبگیری جهت ادامه کار نیز صورت خواهد گرفت.
وی در ادامه با قرائت آیه ۵۳ سوره زمر و بیان ترجمه این آیه «بگو اى بندگان من که برخود اسراف و ستم کرده اید! از رحمت خداوند نومید نشوید که خدا همه گناهان را مى آمرزد، زیرا او بسیار آمرزنده و مهربان است»، شرح و تفسیر مختصری از این آیه بیان کرد و گفت: خداوند نسبت به بندگان از مادر نسبت به فرزندان مهربانتر است و با نزول این آیات به بندگان خود حتی کسانی که زیاد گناه کرده اند نیز امید و وعده بخشش و آمرزش داده است، پس طبق آیات الهی باید به لطف خداوند در همه امور امیدوار باشیم و با توبه و استغفار و بهره گیری از محضر قرآن و اهل بیت ان شاء اللّه در دنیا و آخرت خود را سعادت مند بگردانیم.
در پایان این برنامه نیز با اهداء لوح سپاس از امدادگران پایگاه امداد و نجات شهید تقی نژاد جوخانه به خاطر تلاش ها و خدمات آنان تجلیل و قدر دانی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.