کد خبر : 7255
دیدگاه‌ها برای هشدار ورود موج هشتم کرونا در سطح استان و شهرستان- بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 دی 1401 - 22:11
-

خبرنگار آقای طاعتی

هشدار ورود موج هشتم کرونا در سطح استان و شهرستان-

هشدار ورود موج هشتم کرونا در سطح استان و شهرستان-
تزریق واکسن، پرهیز از حضور در مکان های شلوغ و استفاده از ماسک، کماکان از مهمترین راه های پیشگیری از ابتلاء به کووید ۱۹ می باشد.

جلسه هماهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام جهت آمادگی در مقابل پیک هشتم کرونا با حضور مدیریت شبکه، معاونت بهداشتی، مسئولین واحدهای ستادی و مراکز خدمات جامع سلامت در محل شبکه بهداشت برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصر کهگیلویه، در این جلسه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام با اشاره به ورود موج هشتم کرونا در سطح استان، قدرت شیوع سویه جدید این بیماری را بسیار بیشتر از سویه قبلی عنوان کرد.
جعفری با بیان اینکه لازم است در این خصوص اطلاع رسانی عمومی به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی صورت گیرد، تزریق واکسن، پرهیز از حضور در مکان های شلوغ و استفاده از ماسک را کماکان از مهمترین راه های پیشگیری از ابتلاء به کووید ۱۹ عنوان کرد.
وی در ادامه افزود با توجه به فروکش کردن کرونا در مدت حدود یک سال گذشته و عادی انگاری مردم، لازم است جهت کاهش تلفات جانی و خسارتهای ناشی از موج جدید، نسبت به ایجاد حساسیت و تشویق عموم برای تزریق نوبت یادآور واکسن اقدام شود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان با اعلام اینکه انواع واکسن به مقدار کافی در مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان موجود است، گفت: طبق روال قبل مجموعه همکاران ما آماده ارائه خدمات ممکن از جمله تزریق واکسن، انجام آزمایش pcr در مراکز چرام و سرفاریاب به عموم شهروندان می باشند و ارسال پیامک انبوه، تهیه و نصب بنرهای اطلاع رسانی و آگاه سازی عمومی را از دیگر برنامه های مورد اجرا در این زمینه عنوان کرد.
وی در پایان از نقش و وظایف سایر ادارات و نهادها در زمینه پیشگیری و کاهش شیوع کرونا اشاره کرد و ضرورت تشدید نظارت در حوزه های مختلف برای رعایت دستورالعمل های مربوطه از طرف بازرسان و کارشناسان این شبکه را یادآورشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.