کد خبر : 1830
دیدگاه‌ها برای نشست شورای اداری و جمعی از معتمدین محلی شهرسرفاریاب با امام جمعه سرفاریاب بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردین 1401 - 16:29
-

آقای طاعتی زاده

نشست شورای اداری و جمعی از معتمدین محلی شهرسرفاریاب با امام جمعه سرفاریاب

نشست شورای اداری و جمعی از معتمدین محلی شهرسرفاریاب با امام جمعه سرفاریاب
توفیق درک و استفاده از شبهای قدر نصیب کسانی می شود که در طول ماه مبارک رمضان بندگی خالصانه ای داشته باشند.

شورای اداری بخش سرفاریاب و جمعی از معتمدین با امام جمعه شهر سرفاریاب دیدار کردند.
امام جمعه سرفاریاب در این دیدار پس از عرض خوش آمد و خیرمقدم خدمت حاضرین و آرزوی قبولی طاعات و عبادات – به شب معراج پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد ( ص ) در ۱۷ ماه مبارک رمضان اشاره کرد و با برشمردن برخی وقایع روایت شده از معراج، آن را اتفاق و امری خارق العاده عنوان کرد و محب و پیرو دین و آئین پیامبر به معراج رفته را برای همه مسلمانان افتخاری بس بزرگ دانست.
حجت الاسلام زارعی پور همچنین از هزاران تعالیم الهی در معراج به توکل بر خدا، انجام کارها فقط برای رضای خدا و همنشینی و دستگیری از مستمندان اشاره کرد و گفت: اینها همه موجب سعادت بشر و همنشینی انسان با خدا خواهند شد.
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل، مشکلات و ظرفیتهای طبیعی و انسانی شهر و بخش سرفاریاب و نقشی که ستاد و تریبون نماز جمعه در این زمینه ها می تواند داشته باشد، گریزی زد و از معتمدین، مسئولین و همه کسانی که تمایل دارند دعوت کرد تا با ستاد نماز جمعه همکاری و برای حل مشکلات و پیشرفت و آبادانی منطقه فعالیت نمایند.
امام جمعه سرفاریاب در پایان، شب های قدر و ایام شهادت امام علی(ع) را بسیار مهم با ارزش دانست و بر حمایت و مشارکت همه عزیزان در برگزاری هر چه بهتر برنامه ها و تدارک اطعام و افطار در این شبها تاکید کردند.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز که در این جمع حضور پیدا کردند، گفت: توفیق درک و استفاده از شبهای قدر نصیب کسانی می شود که در طول ماه مبارک رمضان بندگی خالصانه ای داشته باشند.
حجت الاسلام پیش قدم همچنین به نقش و جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در حاکمیت اسلام اشاره کرد و بیان کرد طبق احادیث دینی قوام شریعت بر پایه اجرای این دو فریضه است و بر همین اساس حاکمیت دینی نیز باید توجه بیشتری به این قانون الهی داشته تا زمینه هر چه بیشتر رشد و پیشرفت جامعه اسلامی فراهم گردد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.