کد خبر : 1925
دیدگاه‌ها برای تقدیر مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از دادستان مرکز استان/ درخواست برخورد جدی دستگاه قضا با ایجادکنندگان اخلال در شبکه ارتباطی و مخابراتی استان بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 - 13:18
-

موضوعات قضایی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان

سید حسین رازیان

تقدیر مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از دادستان مرکز استان/ درخواست برخورد جدی دستگاه قضا با ایجادکنندگان اخلال در شبکه ارتباطی و مخابراتی استان

تقدیر مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از دادستان مرکز استان/ درخواست برخورد جدی دستگاه قضا با ایجادکنندگان اخلال در شبکه ارتباطی و مخابراتی استان
سیدمحمودرادمنش مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان، توسعه ارتباطات را زیربنای توسعه کمی وکیفی در حوزه ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در نشست با مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و جنوب کشور از عزم جدی این دستگاه برای همکاری و همچنین برخورد با مخلان امنیت عمومی وایجادکنندگان اختلال در شبکه ارتباطی خبر داد
سیدمحمودرادمنش مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان، توسعه ارتباطات را زیربنای توسعه کمی وکیفی در حوزه های مختلف برشمرد و گفت: توسعه زیرساخت های ارتباطی نقش تعیین کننده ای در توسعه دیگر بخش ها دارد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اختلال در شبکه ارتباطی را از مقوله های مهم و مرتبط با امنیت جامعه عنوان کرد و افزود: امروزه ارتباطات به یک نیاز اساسی و مستمر جامعه انسانی مبدل شده است.
رادمنش روند توسعه حوزه ارتباطات را در استان مثبت ارزیابی کرد و گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تمامی روستاهای بالای بیست خانوار استان تا پایان ۱۴۰۱ به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند.
نماینده ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان عدم توسعه یافتگی در حوزه ارتباطات ثابت را در سالهای گذشته مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: دولت سیزدهم علاوه بر تکمیل توسعه ارتباطات سیار، بر توسعه ارتباطات ثابت با کیفیت تأکید دارد.
رادمنش همچنین به موضوعات قضایی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان اشاره کرد و افزود: سرقت های خرد از تجهیزات ارتباطی ومخابراتی و شبکه تأمین برق در استان موجب قطعی گسترده و نارضایتی مردمی می شود.
رئیس شورای مدیران ارتباطات وفناوری اطلاعات استان ضمن تقدیر از دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان و همکاران ایشان در دستگاه قضا، از مقامات قضایی خواست در خصوص مطالبات قضایی حوزه فاوا و تعاملات فی مابین نگاه ویژه ای داشته باشند.
در ادامه این نشست دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان نیز با اشاره به خاص بودن استان کهگیلویه وبویراحمد از نگاه ظرفیت ها در کشور گفت: این استان از نظر وجود منابع انسانی و نیروی انسانی متخصص استانی برخوردار است که فرصت مناسبی برای رشد و توسعه استان به حساب می آید.
سید علی ملک حسینی در ادامه به حاشیه نشینی در اطراف مرکز استان اشاره کرد و افزود: در سالهای قبل و به دلیل تأخیر در تصویب طرح جامع شهری یاسوج متاسفانه شاهد گسترش حاشیه نشینی بوده ایم.
دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان از عزم جدی دستگاه قضایی و همکاری این دستگاه با همه دستگاههای اجرایی در جهت خدمت به مردم خبر داد و گفت: اکثر قریب به اتفاق دستگاههای اجرایی رابطه نزدیکی با دستگاه قضا در استان دارند و الحمدلله همکاران قضایی پشتیبان همیشگی برای رفع موانع توسعه استان بوده اند.
ملک حسینی همچنین در خصوص اختلافات دستگاههای اجرایی با شهرداری گفت: این موارد در قانون حل اختلاف دستگاههای اجرایی با شهرداری ها پیش بینی شده است و دادگستری هر جایی که شهرداری ها بدون درنظرگرفتن قوانین مصوب بخواهند مانع خدمت رسانی به عامه مردم شوند قطعا دادگستری ورود پیدا خواهد کرد.
دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان همچنین از عزم مستمر دستگاه قضا برای حفظ امنیت عمومی و توسعه خبر داد.
در این نشست اعضای شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به بیان نقطه نظرات و دیدگاهها و درخواست های خود از مجموعه قضایی استان پرداختند. رحیمی مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب، شجاعی مدیرارتباطات زیرساخت استان، شاهدی مدیرامور شعب پست بانک استان، خسروی مدیرکل پست استان، امیری مدیرمخابرات منطقه استان، ترابی مدیرارشد ایرانسل جنوب، کشاورز مدیر های وب استان، نیکدارجمال مدیر ارتباطات سیار استان از جمله مدیرانی بودند که به بیان دیدگاهها و پیشنهادات خود در حوزه های تخصصی پرداختند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.