کد خبر : 16071
دیدگاه‌ها برای جشن میلاد امام حسن مجبتی علیه السلام در مسجدالرضای سرفاریاب برگزار شد. بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 فروردین 1403 - 22:05
-

خبرنگار آقای طاعتی

جشن میلاد امام حسن مجبتی علیه السلام در مسجدالرضای سرفاریاب برگزار شد.

جشن میلاد امام حسن مجبتی علیه السلام در مسجدالرضای سرفاریاب برگزار شد.
خوش خلقی، صداقت، تحمل سختیها و ناملایمات روزگار و صبر در برابر اتهامات ناروا و بدعهدیها، از جمله دیگر خصلتهای امام حسن مجتبی (ع) می باشد.

جشن میلاد امام حسن مجبتی علیه السلام در مسجدالرضای سرفاریاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه، در این برنامه جشن که با هماهنگی ستاد نماز جمعه و حمایت خیر خوش نام سرفاریابی سید رحمت الله کشاورز، همکاری خیریه آبشار عاطفه ها و هیئت امنای مسجد برگزار شد، امام جمعه سرفاریاب به عنوان سخنران برنامه با تبریک سالروز ولادت امام حسن علیه السلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مردم در ماه مبارک رمضان، امام حسن (ع) را متصف به صفات والای انسانی و معنوی زیادی دانست و بارزترین آنها را کریم اهل بیت (ع) عنوان کرد.
حجت الاسلام زارعی پور همچنین خوش خلقی، صداقت، تحمل سختیها و ناملایمات روزگار و صبر در برابر اتهامات ناروا و بدعهدیها را از دیگر خصلتهای امام حسن مجتبی (ع) برشمرد و افزود: همه ی ما پیروان مکتب اهل بیت (ع) باید از فرصت ماه مبارک رمضان برای برخورداری از صفات حسنه معصومین (ع) که موجب سعادت همه ما خواهد بود، استفاده کنیم.
در ادامه برنامه آقای رهبر در مدح امام حسن(ع) مولودی خوانی کرد و از طرف خیریه آبشار عاطفه ها هدایایی به قید قرعه به تعدادی از حاضرین اهدا گردید.
در پایان نیز شرکت کنندگان و روزه داران بر سفره افطار کریمانه امام حسن مجتبی (ع) که به همت خیر جوان، نیکوکار و ارزشمند سید رحمت الله کشاورز تدارک دیده شده بود، میهمان شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.