کد خبر : 306
دیدگاه‌ها برای برگزاری مانور خروج اضطراری،هفته کاهش بلایای طبیعی درسرفاریاب بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دی 1400 - 20:05
-

برگزاری مانور خروج اضطراری،هفته کاهش بلایای طبیعی درسرفاریاب

برگزاری مانور خروج اضطراری،هفته کاهش بلایای طبیعی درسرفاریاب
حجت الاسلام موسوی امجدنماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گفت:آموزش پناه گیری در هنگام وقوع زلزله محور اصلی این رزمایش محسوب می‌شود

این مانور  با مدیریت جمعیت هلال احمر شهرستان چرام   و با  حضور  فرماندار چرام  ،نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان ،معاون امدادونجات وشورای اداری چرام و سرفاریاب  برگزار شد.

سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار شهرستان چرام گفت:امنیت و سلامت دو نعمت ناشناخته است که باید قدردان آن بود.

وی افزود:امنیت در همه ابعاد  شئونات را تحت تاثیر قرار داده واین ناشی از بروز حوادث است که همه متولیان و مسئولین در قبال امنیت و سلامت مردم تعهد دارند

رئیس شورای اداری چرام  اضافه کرد:مانورها در شهرستان هرکجا که لازم باشد اجرا و مسئولین دستگاهها در هرشرایطی امادگی داشته باشند

توفیقیان با اشاره به اینکه از تمامی توان دستگاه های مرتبط در این مانور استفاده شد،افزود: مانور اسکان اضطراری فرصتی برای نمایش توان عملیاتی عوامل امدادی و کارگروه های امداد و نجات است.

وی افزود:این چنین مانور هایی باعث ایجاد هماهنگی، تعامل، ارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف اعضای کارگروه ها در صورت وقوع حوادث احتمالی نظیر زلزله می شود.

“توفیقیان ” یادآور شد: این مانورها ضمن اینکه میزان آمادگی دستگاه های امدادی و خدماتی را محک می زند،به نوعی میزان هماهنگی دستگاه های عضو مدیریت بحران در شهرستان چرام را نیز به نمایش می گذارد

وی بااشاره به نبود سوله امدادی در چرام گفت:تا زمانیکه انبار امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان چرام ساخته نشود  ذخیره سازی انجام خواهد شد.

سید عبدالرحمان توفیقیان  افزود: امیدوارم با تخصیص اعتبار لازم، سوله انبار امدادی این شهرستان هرچه زودتر احداث ومورد بهره برداری قرارگیرد ومشکل ذخیره سازی اقلام امدادی در چرام  برای همیشه برطرف گردد.

حجت الاسلام موسوی امجدنماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گفت:آموزش پناه گیری در هنگام وقوع زلزله محور اصلی این رزمایش محسوب می‌شود.

وی با اشاره به پایگاه امدادی جوخانه افزود:این پایگاه  خدمات لازم را به مسافران و حادثه دیدگان در این مسیر ارائه خواهد داد.

موسوی امجد اظهار داشت: با توجه به بروز تصادفات و حوادث زیاد درجاده باغچه سادات یاسوج راه اندازی این پایگاه یک ضرورت بود.

وی عنوان کرد: انتظار هست جهت ساخت پایگاه امداد جاده ای در این مسیر پرتردد تلاش ویژه ای صورت گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.