کد خبر : 3769
دیدگاه‌ها برای بازدید مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری از طرح های تکمیل شده و در حال اجرای شهرداری سرفاریاب. بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 تیر 1401 - 22:57
-

خبرنگار آقای طاعتی

بازدید مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری از طرح های تکمیل شده و در حال اجرای شهرداری سرفاریاب.

بازدید مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری از طرح های تکمیل شده و در حال اجرای شهرداری سرفاریاب.
در این برنامه بازدید که شهردار و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر سرفاریاب نیز حضور داشتند، اهم طرح های عمرانی در حال اجرا یا به اتمام رسیده از نزدیک مورد بررسی و بازدید قرار گرفت

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد از طرح های در حال اجرا و تکمیل شده شهرداری سرفاریاب بازدید کرد.
در این برنامه بازدید که شهردار و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر سرفاریاب نیز حضور داشتند، اهم طرح های عمرانی در حال اجرا یا به اتمام رسیده از نزدیک مورد بررسی و بازدید قرار گرفت.

طرح ساماندهی ورودی شهر از سمت دهدشت که مرحله خاکبرداری آن با هزینه ای بالغ بر سه و نیم میلیارد ریال از منابع داخلی انجام گرفته و بقیه مراحل کار آن نیز با ابلاغ اعتبار تخصیص یافته فعال خواهد شد.
تعریض پل ورودی به متراژ ۱۸ متر و با اعتباری بالغ بر شش میلیارد و هفتصد میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی به مناقصه رفت و در حال اجرا می باشد.
– کانال هدایت سیلاب پشت ساختمان قدیم درمانگاه تکمیل و کار این طرح به پایان رسیده است.
تعمیر و بازسازی غسالخانه و انبار و آبدارخانه قبرستان نیز با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون ریال به پایان رسیده است.
بازگشایی چند خیابان و کوچه در محله اسلام آباد مشایخ و بازدید از زمین خریداری شده برای احداث ساختمان شهرداری از دیگر کارهای انجام شده شهرداری می باشد، که با دیگر طرح های ذکر شده در بالا در این برنامه بازدید بررسی و تصمیمات و هماهنگی های لازم در مورد آنها صورت گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.