کد خبر : 9698
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1402 - 11:48
-

از همه کسانی که که به من اعتماد کردند به ویژه دکتر جاودان سیرت رئیس دانشگاه که

سید حسین رازیان

تجدید میثاق سرپرست جدید معاونت توسعه و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی با شهدا/ بابویی؛ پست و مقام‌ها امانت هستند+تصاویر

تجدید میثاق سرپرست جدید معاونت توسعه و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی با شهدا/ بابویی؛ پست و مقام‌ها امانت هستند+تصاویر
سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با شهدای والامقام تجدید بیعت کرد

بع گزارش پایگاه اطلاع و تحلیلی عصر کهگیلویه، سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با شهدای والامقام تجدید بیعت کرد.

دکتر امین‌الله بابویی سرپرست معاون توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با حضور در یادمان شهدای گمنام این دانشگاه، با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید بیعت کرد.‌

وی در این مراسم با بیان اینکه پست‌ها و ابلاغ‌ها به عنوان یک امانت هستند، افزود: در جوار قبور مطهر شهدای گمنام به عنوان فرزند یک ایثارگر قسم یاد می‌کنم که همواره ادامه دهنده راه شهدا باشم و به این جایگاه که به من سپرده شده به عنوان یک امانت نگاه کنم.

دکتر بابویی با بیان اینکه همواره ادامه دهنده راه شهدای والا مقام هستم عنوان کرد: از خداوند می‌خواهم هر جایی که از راه و مسیر شهدا دور شدم مرا به راه این عزیزان هدایت کند.

وی با بیان اینکه در پست‌هایی که طی این سال‌ها داشتم طوری حرکت کردم که قیامتم را فدای مسائل دنیوی نکنم، افزود: از همه کسانی که که به من اعتماد کردند به ویژه دکتر جاودان‌سیرت رئیس دانشگاه که مرد با صداقتی است و دیگر بزرگواران تشکر و قدردانی می‌کنم.

سرپرست معاونت توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از همه همکارانم به ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه و سایر کارکنان در حوزه‌های مختلف همچنین نهاد مقام معظم رهبری درخواست می‌کنم در این مسیر سخت مرا همراهی کنند.

بابویی عنوان کرد: انسان جایزالخطاست از همه این عزیزان می‌خواهم اگر جایی از مسیر و اهداف دور شدم به من تذکر دهند.

وی ضمن قدردانی از دکتر سامر مرادیان معاون سابق توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گفت: دکتر مرادیان انسانی مومن، پاک و ولایی است و تلاش‌های زیادی در جهت اجرای عدالت انجام داد و از وی در کارها و برنامه‌هایم راهنمایی می‌گیرم.

بابویی در پایان خاطرنشان کرد: نیاز بود در ابتدا کار عهدی با چراغ‌های هدایت، شهدای والا مقام داشته باشم تا روزی که از اینجا رفتم شرمنده شهدا نباشم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
عبدالله شنبه , ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱

سیچه آیم جمع وابیه سی پست!!!

نظرات بسته شده است.