کد خبر : 6983
دیدگاه‌ها برای بازدید بخشدار سرفاریاب از طرح های عمرانی در حال اجرای منطقه سادات امامزاده علی( ع )- بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 دی 1401 - 16:36
-

خبرنگار آقای طاعتی

بازدید بخشدار سرفاریاب از طرح های عمرانی در حال اجرای منطقه سادات امامزاده علی( ع )-

بازدید بخشدار سرفاریاب از طرح های عمرانی در حال اجرای منطقه سادات امامزاده علی( ع )-
خوشبختانه با رایزنی ها و تلاش های صورت گرفته، طرح گاز رسانی به روستاهای منطقه سادات، توسط شرکت گاز شروع و با سرعت قابل قبولی در حال اجرا است.

بازدید بخشدار سرفاریاب از طرح های عمرانی در حال اجرای منطقه سادات امامزاده علی(ع)-
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه در سرفاریاب، بخشدار سرفاریاب به منظور آگاهی از میزان پیشرفت کاری و بررسی نحوه اجرای عملیات از دو طرح مهم در حال اجرا در روستاهای حومه سادات امامزاده علی ( ع ) بازدید کرد.
مجیدیان در حاشیه این بازدید با بیان اینکه رفع مشکلات و توسعه روستاها از اولویتهای دولت سیزدهم می باشد، گفت: در همین راستا کارها و اقدامات خوبی در این بخش و در حوزه راه و گاز رسانی به روستاها در حال اجراست.
ایشان با اشاره به اینکه یکی از نیازمندیها و خواسته های جدی ساکنین روستاهای دلی خلیفه ای، دلی مو، تنگ بجک و تاوه سفید با توجه به سردسیری بودن منطقه و مشکلات عدیده آنها بویژه در فصل سرما، بحث گازرسانی بوده که خوشبختانه با رایزنی ها و تلاش های صورت گرفته، طرح گاز رسانی به این روستاها توسط شرکت گاز شروع و با سرعت قابل قبولی در حال اجرا است.
وی بهسازی و آسفالت جاده دمه به میانتگان که دو محور اصلی باغچه- سادات و پاتاوه – دهشت را به هم متصل می کند را از دیگر طرح های فعال این حوزه عنوان کرد که هم اکنون در مرحله خاکبرداری و احداث ابنیه بوده و بلافاصله زیرسازی و آسفالت آن نیز به انجام خواهد رسید که در رفع مشکلات چندین ساله مردم این منطقه بسیار مؤثر خواهد بود و لازم به ذکر است که این کار مهم با رایزنی ها و پیگیریهای نماینده محترم مردم شهرستانهای کهگیلویه بزرگ صورت پذیرفته و جا دارد از زحمات و تلاش های حاج آقای موحد و همه عزیزانی که در اجرائی شدن این طرح نقش داشته اند تشکر و قدر دانی نماییم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.