کد خبر : 4893
دیدگاه‌ها برای انعقاد تفاهم نامه مشترک با سپاه فتح استان به منظور توسعه کسب وکارهای مبتنی بر فاوا بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مرداد 1401 - 16:09
-

با حضور سردار خرمدل، رونمایی از پوستر سومین رویداد استارتاپی فضای مجازی

سید حسین رازیان

انعقاد تفاهم نامه مشترک با سپاه فتح استان به منظور توسعه کسب وکارهای مبتنی بر فاوا

انعقاد تفاهم نامه مشترک با سپاه فتح استان به منظور توسعه کسب وکارهای مبتنی بر فاوا
سازمان فضای مجازی سپاه فتح استان را فعال ترین نهاد متولی در زمینه جذب و ترغیب جوانان و علاقمندان به فعالیت در فضای مجازی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی عصر کهگیلویه، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: با هدف افزایش تعاملات بین دستگاهی و به منظور هدایت فعالان فضای مجازی به سمت تولید اشتغال پایدار فناورانه در استان تفاهم نامه ای با سپاه فتح استان منعقد گردید.

نشست هم اندیشی و تجلیل از فعالان فضای مجازی با حضور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، فرمانده سپاه فتح استان، و برخی از مسئولین استانی برگزار شد تا در این نشست از پوستر سومین رویداد استارتاپی فضای مجازی این استان رونمایی شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت فضای مجازی گفت: یکی از اولویت های امروز جامعه، مدیریت فضای مجازی است که مسئولیتی سنگین بر ما متولیان این حوزه است.
سیدمحمودرادمنش همچنین در ادامه به فرصت های فضای مجازی اشاره کرد و افزود: توسعه حوزه استارت آپ ها و کسب و کارها یکی از مهمترین فرصت های ثروت آور برای اقتصاد کشور است.

این مقام مسئول، سازمان فضای مجازی سپاه فتح استان را فعال ترین نهاد متولی در زمینه جذب و ترغیب جوانان و علاقمندان به فعالیت در فضای مجازی عنوان کرد و گفت: تلاش می کنیم با تفاهم نامه فی مابین بتوانیم علاقمندان به این حوزه را به سمت حمایت های وزارت ارتباطات هدایت کنیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: در حال حاضر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حمایت های خوبی از استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان پیش بینی کرده که تلاش می کنیم بخشی از این حمایت ها به سمت کسب وکارهای خرد و اشخاص حقیقی سوق داده شوند.

رادمنش درصد سهم استان را در بازار فناوری اطلاعات بسیار نامطلوب ارزیابی و تصریح کرد: یکی از برنامه های بنده و همکارانم تشویق فعالان این حوزه به سمت راه اندازی کسب وکارهای پایدار مبتنی بر فاوا است.

رئیس شورای راهبری ارتباطات و فناوری اطلاعات استان انعقاد تفاهم نامه فی مابین اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و سپاه فتح استان را یکی از برنامه های حمایتی مشترک این دو نهاد عنوان کرد و افزود: امیدواریم با هدایت علاقمندان و حمایت های بعدی بتوانیم شاهد ارتقاء و توسعه کسب وکارهای مبتنی بر فاوا در استان باشیم.

بر پایه این گزارش، در ادامه این نشست تفاهم نامه همکاری بین اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و سپاه فتح استان و با حضور فرمانده سپاه فتح استان منعقد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.