کد خبر : 5133
دیدگاه‌ها برای بازدید وزیر کشور از پروژه گازرسانی به زیلایی/ آبرسانی به روستاها مورد توجه دولت سیزدهم بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 شهریور 1401 - 22:20
-

۳۰۰ میلیارد تومان به جاده پاتاوه به دهدشت اختصاص یافت

سید حسین رازیان

بازدید وزیر کشور از پروژه گازرسانی به زیلایی/ آبرسانی به روستاها مورد توجه دولت سیزدهم

بازدید وزیر کشور از پروژه گازرسانی به زیلایی/ آبرسانی به روستاها مورد توجه دولت سیزدهم
جای تعجب دارد که چرا در دوره‌های گذشته توجهی به آبرسانی به مناطق روستایی نشد و این روستاها بی‌آب بودند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی عصر کهگیلویه/وزیر کشور در بازدید از پروژه گاز رسانی به زیلایی خواستار توجه بیشتر به این منطقه در استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

احمد وحیدی در حاشیه بهره‌داری از فاز نخست کارخانه بازیافت زباله شهر یاسوج گفت: در هفته دولت ۴۷۵ پروژه با اعتبار دو هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان در استان کهگیلویه و بویراحمد کلنگ‌زنی و افتتاح شد که ۳۱۶ پروژه افتتاحی و ۱۵۹ پروژه هم کلنگ‌زنی شد.

وزیر کشور با اشاره به چهاربانده شدن جاده شیراز به بهبهان از مسیر گچساران گفت: بازدید از کارخانه ماشین سازی، پتروشیمی گچساران و افتتاح چندین مدرسه از جمله پروژه‌های بود که مورد بازدید قرار گرفتند یا افتتاح شدند.

وی در خصوص آبرسانی به روستاهای استان گفت: کار آبرسانی به روستاهای استان با سرعت دنبال می‌شود و ۱۶ طرح آبرسانی به بهره‌برداری رسید، جای تعجب دارد که چرا در دوره‌های گذشته توجهی به آبرسانی به مناطق روستایی نشد و این روستاها بی‌آب بودند که در دولت سیزدهم مورد توجه قرار گرفته و استانداری کهگیلویه و بویراحمد و وزارت نیرو پای کار هستند.

وزیر کشور با اشاره به منطقه محروم زیلایی در شهرستان مارگون گفت: گازرسانی به زیلایی در دست انجام است، ضمن اینکه بخش زیادی از ضعف‌های این منطقه مورد توجه قرار گیرد.

وحیدی ادامه داد: در جاده‌های روستایی کارهای خوبی صورت گرفته است، بیش از یک هزار میلیارد تومان منابع اختصاص یافته دولت به کهگیلویه و بویراحمد بود که بخشی به راه‌ها اختصاص یافته است.

وی با اشاره به توجه دولت سیزدهم به وضعیت جاده‌ها گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان به جاده پاتاوه به دهدشت اختصاص یافت و امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد، همچنین ۵۰۰ میلیارد هم به جاده یاسوج به سی‌سخت تخصیص یافت.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.