کد خبر : 5223
دیدگاه‌ها برای استقرار موکب سادات امام زاده علی علیه السلام و منسوبین در مسیر پیاده روی اربعین- بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 12 شهریور 1401 - 8:26
-

خبرنگار آقای طاعتی

استقرار موکب سادات امام زاده علی علیه السلام و منسوبین در مسیر پیاده روی اربعین-

استقرار موکب سادات امام زاده علی علیه السلام و منسوبین در مسیر پیاده روی اربعین-
موکب سادات امامزاده علی ( ع ) با کلیه امکانات و تجهیزات و با همکاری تعداد ۷٠ نفر خادم از خواهران و برادران به مدت ۱۵ شبانه روز به زوار اباعبدالله الحسین در ایام اربعین در زمینه های رفاهی و فرهنگی خدمات رسانی انجام خواهد داد.

استقرار موکب سادات امام زاده علی علیه السلام و منسوبین در مسیر پیاده روی اربعین-
مسئول موکب سادات امام زاده علی ( ع ) و منسوبین در مصاحبه ای با خبرنگار صدا و سیما و عصر کهگیلویه با اعلام اینکه این موکب در سال ۱۴٠٠ تأسیس شده، گفت: امسال و بر اساس هماهنگی ها و اقدامات پیش بینی شده قبلی، در زمینی به متراژ دو هزار متر مربع و در محدوده عمود ۱۳۲۵ مسیر پیاده روی زوار اربعین در شهر کربلا و با مهیا کردن امکانات مورد نیاز، قرار هست به مدت ۱۵ شبانه روز خدمات اسکان، پذیرائی و برنامه های فرهنگی ارائه دهیم.
آذری نژاد گفت: ان شاءاللّه امروز با بارگیری و ارسال ملزومات و امکانات مورد نیاز توسط ۵ دستگاه خودروی سنگین و سبک برای تجهیز این موکب و با همکاری تعداد ۷٠ نفر خادم از خواهران و برادران به مدت ۱۵ شبانه روز به زوار اباعبدالله الحسین در ایام اربعین در زمینه های رفاهی و فرهنگی از طرف این موکب خدمات رسانی خواهد شد.
مسئول فرهنگی و روحانی موکب سادات امام زاده علی ( ع ) نیز در مصاحبه ای با خبرنگار صدا و سیما و عصر کهگیلویه، با اظهار خرسندی از فراهم شدن امکان پیاده روی اربعین حسینی پس از دو سال وقفه کرونائی، از آماده شدن شرایط برای خدمت رسانی به زائران امام حسین ( ع ) از طرف موکب سادات امام زاده علی ( ع ) و منسوبین خبر داد.
حجت الاسلام پژمان ضمن قدردانی از همه کسانی که در این امر خیر مشارکت و همکاری داشته و دارند گفت: خدمات فرهنگی، پزشکی، اسکان و پذیرائی در این موکب در نظر گرفته شده که اقامه نماز جماعت، ادعیه و پخش محصولات فرهنگی و مذهبی از خدمات ویژه فرهنگی موکب سادات و منسوبین به زوار خواهد بود.
یکی از خادمین این موکب در مصاحبه کوتاهی نیز گفت: افتخار بزرگی نصیب ما گردیده تا امسال با حضور خود در موکب به زائران امام حسین ( ع ) و عتبات عالیات خدمت رسانی کنیم و ان شاءَاللّه به لطف و کرامت سرور و سالار شهیدان ( ع ) بتوانیم در پایان این برنامه معنوی به همراه دیگر خادمان در سایر موکب ها و زائران اربعین حسینی با قلب پاک و صفای باطن به وطن بازگردیم.
ضمناً بزرگوارانی که توان و قصد کمک به موکب و زوار اباعباللّه الحسین علیه السلام را دارند، می توانند نذورات خود را بصورت نقدی به شماره کارت موکب ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۳۹۱۸۰ واریز نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.