کد خبر : 5242
دیدگاه‌ها برای آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های ارتباطات و فنآوری اطلاعات شهرستان چرام: بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 12 شهریور 1401 - 23:36
-

خبرنگار آقای طاعتی

آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های ارتباطات و فنآوری اطلاعات شهرستان چرام:

آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های ارتباطات و فنآوری اطلاعات شهرستان چرام:
مدیر کل ارتباطات و فنآوری اطلاعات ارزش این پروژه ها را ۲۲۷ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: ان شاءَاللّه تا پایان سال جاری شاهد بهره برداری از دیگر پروژه های ارتباطی در سطح شهرستان چرام خواهیم بود.

با حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری ارتباطات استان، فرماندار و مسئولین شهرستانی، آئین کلنگ زنی، بهره برداری و شروع بکار چهار طرح حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان چرام انجام شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در بخش سرفاریاب، سایت ارتباطی تنگ پیرزال را به نمایندگی از ۴ طرح حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات افتتاح نمود.
رادمنش در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما در سرفاریاب ارزش این پروژه ها را ۲۲۷ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: ان شاءَاللّه تا پایان سال جاری شاهد بهره برداری از دیگر پروژه های ارتباطی در سطح شهرستان خواهیم بود.
ایشان با بیان اینکه توسعه شبکه زیر ساخت ارتباطی را در سه محور و با احداث سایت های جدید در دولت سیزدهم آغاز کرده ایم گفت: در این خصوص حدود صد پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تعریف و یا در مراحل مختلف اجرا هستند.
وی افزود، برای توسعه زیر ساخته های ارتباطی و موضوع پایداری شبکه ارتباطی شهرستان چرام، در مسیر چرام به باشت نیز پروژه ای با اعتبار ۱۲۵ میلیارد ریال را پیش بینی کرده ایم که مقدار کیلومتری که در محدوده ی شهرستان چرام قرار دارد حدود ۵۲ کیلومتر می باشد و با بهره برداری از این پروژه مشکل بسیاری از مسافرین و روستاهای واقع در این مسیر حل خواهد شد.
رادمنش همچنین گفت: برای پوشش مسیر های جاده ای بخش سرفاریاب در نقاط کوری همچون آب حیات، رایزنی هایی را آغاز کردیم و امیدواریم با تعریف پروژه ای که تا شعاع ۶ کیلومتری منطقه را پوشش دهد، مشکل مردم را در این مسیر ارتباطی نیز مرتفع کنیم.
ایشان در پایان همچنین از اتصال روستاهای بالای ۲٠ خانوار به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پر سرعت تا پایان سال خبر داد و گفت: در خصوص رفع کامل مشکلات پوشش جاده ای و نقاط فاقد پوشش و زیر ۲٠ خانوار نیز با همت و عزم جدی و تکلیفی که اپراتورها در این خصوص دارند، پیگیر هستیم تا با پایش و شناسائی، تدبیر و اقدام لازم را به عمل آوریم.

فرماندار چرام نیز در این آیین افتتاحیه و کلنگ زنی گفت: با بهره‌برداری از این سایت‌های ارتباطی، دسترسی در چندین روستا از جمله: ده کچلا، امامزاده اسماعیل، جمالدین، دلی جی و امامزاده محمود سرفاریاب و قسمتی از تنگ پیرزال  به اینترنت پرسرعت نسل سه و چهار ایرانسل و شبکۀ ملی اطلاعات، برقرار شده است.
توفیقیان گفت: افتتاح این سایت‌های روستایی و دسترسی ساکنان این مناطق به زیر ساخت پرسرعت ارتباطی ایرانسل، نقش بسزایی در توسعۀ کسب‌ و کارهای دانش‌بنیان در این مناطق دارد.
وی همچنین افتتاحیه این موارد را یادآور تلاش ها و زحمات دولتمردان در قالب خدمت بی منت دانست که می بایست آنها را قدر بدانیم.
ایشان اظهار نمود: شهرستان در حوزه ارتباطات و فناوری مشکلات زیادی دارد که انتظار داریم توجه ویژه ای در این خصوص صورت پذیرد.
توفیقیان همچنین به نقاط کور ارتباطی در بخش سرفاریاب از جمله محور ارتباطی باغچه سادات، روستاهای حوزه دهستان پشته زیلایی و برخی روستاها از جمله کمیون، دره لیر و پاده اشاره و خواستار پیگیری و حل مشکلات این مناطق در اسرع وقت شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.