کد خبر : 5374
دیدگاه‌ها برای نشست و دیدار مردمی نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با مردم سرفاریاب: بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 19 شهریور 1401 - 8:45
-

خبرنگار آقای طاعتی

نشست و دیدار مردمی نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با مردم سرفاریاب:

نشست و دیدار مردمی نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با مردم سرفاریاب:
موحد همچنین با اشاره به مطالبات عمومی و اساسی مردم مثل بیکاری جوانان نیز گفت: همواره سعی داشته ایم در این زمینه از طرق مختلف گام هائی را برداریم و امیدواریم با عنایت حضرت حق، اقدامات مؤثرتری در این زمینه انجام شود و زمینه حل این مشکلات فراهم شود.

نشست و دیدار مردمی نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با مردم سرفاریاب-
در روز جمعه (۱۴٠۱/۰۶/۱۸) و در محل مسجد مصلای نماز جمعه حجت الاسلام موحد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار شهرستان چرام و تعدادی از مسئولین با مردم دیدار و درخواست ها و مطالبات شخصی و عمومی آنان را از نزدیک دریافت و پیگیری کرد.
نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی در پایان این برنامه و در مصاحبه ای با خبرنگار صدا و سیما و عصر کهگیلویه پس از عرض تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: بر اساس رویه معمول ما در ایام تعطیلی مجلس در حوزه انتخابیه حضور پیدا می کنیم و طبق برنامه ریزی سعی می کنیم در همه نقاط از نزدیک مشکلات مردم را بشنویم و پیگیری کنیم.
حجت الاسلام موحد در ادامه افزود امروز نیز با حضور در سرفاریاب و پس از شنیدن درخواستها و مشکلات مردم از زبان خود آنها یا نمایندگان آنها در شوراهای اسلامی و شهردار و دهیاران روستاها، پیگیریها و تماس هایی با افراد و مسئولین مختلف داشتیم که زمینه حل برخی از مطالبات و درخواستها فراهم شد و برخی، نیازمند گذر زمان هستند.
ایشان همچنین با اشاره به مطالبات عمومی و اساسی مردم مثل بیکاری جوانان نیز گفت: همواره سعی داشته ایم در این زمینه از طرق مختلف گام هائی را برداریم و امیدواریم با عنایت حضرت حق، اقدامات مؤثرتری در این زمینه انجام شود و زمینه حل این مشکلات فراهم شود.

فرماندار شهرستان چرام نیز که در این برنامه حضور داشتند، گفت: در معیت نماینده محترم مردم و با حضور تعدادی از مدیران شهرستانی امروز در سرفاریاب در کنار دیدار مردمی نماینده محترم، میز خدمت دولت هم برقرار شد و شنونده مسائل، مشکلات و موضوعات عمومی و شخصی شهروندان در زمینه های مختلف بودیم.
توفیقیان همچنین اظهار امیدواری کرد با پیگیری های نماینده محترم مردم در مجلس و مساعدت دولت، انشاءالله مردم نتایج و آثار مثبت این نشست را در آینده نزدیک شاهد باشند و تجربه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.