کد خبر : 7801
دیدگاه‌ها برای برگزاری کارگاه آموزشی با محوریت پیشگیری از کودک و همسر آزاری بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 بهمن 1401 - 21:07
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری کارگاه آموزشی با محوریت پیشگیری از کودک و همسر آزاری

برگزاری کارگاه آموزشی با محوریت پیشگیری از کودک و همسر آزاری
این کارگاه به همت کارشناس مسئول واحد سلامت روان و با حضور کلیه کارشناسان و مراقبین سلامت و بهورزان خانه های بهداشت در سالن شبکه بهداشت درمان برگزار گردید.

 

برگزاری کارگاه آموزشی با محوریت پیشگیری از کودک و همسر آزاری

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری کودک و همسر آزاری خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام، حسین جعفری گفت: این کارگاه به همت کارشناس مسئول واحد سلامت روان و با حضور کلیه کارشناسان و مراقبین سلامت و بهورزان خانه های بهداشت در سالن شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار گردید.
محمود مرادی کارشناس مسئول واحد بهداشت روان گفت: در دین اسلام در خصوص احترام و رفتار مناسب با فرزندان و همسران سفارشات و توصیه های زیادی شده است که در علوم تربیتی و روانشناسی امروزی نیز عمل به آنها را مورد تایید و تاکید قرار داده است.
وی ضمن تأکید بر عدم استفاده از روش های نامناسب تنبیهی، آزار جسمی و عاطفی فرزندان به خاطر عواقب مخرب و زیان بار این اقدامات، گفت: رفتار مناسب و مراقبت منطقی و همه جانبه از کودکان به عنوان اقشار آسیب پذیر اجتماع از سوی والدین و همچنین توجه و احترام به همسران می تواند از بروز بسیاری از مشکلات خانوادگی، روانی و اجتماعی پیشگیری کند.
مرادی در پایان با تشریح پیامدهای گسترده همسر و فرزند آزاری برای خانواده ها و اجتماع، ضرورت اجرای برنامه های پیشگیری و نحوه ارجاع موارد همسر یا کودک آزاری از طرف بهورزان و مخاطبان را نیز یادآور و مورد تأکید قرار داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.