کد خبر : 6221
دیدگاه‌ها برای نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۸/۱۳) سرفاریاب با حضور اقشار مختلف مردم، بویژه دانش آموزان به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید. بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 13 آبان 1401 - 15:58
-

خبرنگار آقای طاعتی

نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۸/۱۳) سرفاریاب با حضور اقشار مختلف مردم، بویژه دانش آموزان به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۸/۱۳) سرفاریاب با حضور اقشار مختلف مردم، بویژه دانش آموزان به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.
نقشه ها و دشمنی های استکبار جهانی و امریکا نسبت به ملت بزرگ ایران همانند اوایل انقلاب ادامه دارد و در مقابل آن باید جهاد تبیین با قدرت از طرف جبهه انقلاب دنبال شود و ادامه داشته باشد.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۸/۱۳) سرفاریاب با حضور اقشار مختلف مردم، بویژه دانش آموزان به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و عصر کهگیلویه در سرفاریاب، امام جمعه سرفاریاب در ابتدا با قرائت حکمت ۲۱٠ نهج البلاغه از امیرالمومنین حضرت علی ( ع ) که می فرماید: « ترس از خداوند و بهره بردن از فرصتها برای انجام اوامر الهی موجب عاقبت بخیری انسانهای وارسته در دنیای زودگذر خواهد بود.» خود و همه نمازگزاران را به رعایت تقوی الهی توصیه و سفارش کرد.
حجت الاسلام زارعی پور در ادامه سلسله مباحث مربوط به تکریم خانواده و تربیت نسل پاک به موضوع بینائی ظاهری و درونی انسانها پرداخت و با اشاره به آیات قرآنی، بینائی و آگاهی درونی یا همان بصیرت را همواره و به ویژه امروز برای همه انسانها و خاصه نسل نوجوان و جوان بسیار ضروری و با ارزش دانست و گفت: قرآن کریم صاحبان بصیرت را به تفکر و عبرت فرا می خواند.
ایشان تشخیص حق از باطل در زمان ممزوج شدن آنها با هم را نیازمند داشتن بصیرت و معرفت دانست و افزود همه والدین و مربیان وظیفه دارند نسبت به آگاهی بخشی و بصیرت افزائی به فرزندان، نوجوانان و جوانان توجه و اقدام نمایند تا در هر شرایطی نسبت به تشخیص درست حقانیت و حرکت در مسیر ایمان و حقیقت دچار تردید و اشتباه نشوند.
خطیب نماز جمعه سرفاریاب در ادامه سالروز ۱۳ آبان و روز دانش آموز و استکبار ستیزی را تبریک گفت و به وقایع مهم این روز در سالهای ۴۳،۵۷،۵۸ که باعث ماندگاری و اهمیت این روز برای ملت ایران شد نیز گریزی زد و گفت: نقشه ها و دشمنی های استکبار جهانی و امریکا نسبت به ملت بزرگ ایران همانند اوایل انقلاب ادامه دارد و در مقابل آن باید جهاد تبیین با قدرت از طرف جبهه انقلاب دنبال شود و ادامه داشته باشد.
زارعی پور ابزارهای مختلف استکبار در حوزه های سخت افزاری، نرم افزاری و ترکیب آنها برای تسلط، چپاول اموال و سرمایه های کشورهای دیگر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد حوادث اخیر در کشور ما از حمله تروربستی به حرم شاهچراغ تا شهادت مظلومانه طلبه جوان شهید آرمان علی وردی نشان دهنده ماهیت و چهره واقعی استکبار در دنیای امروز است که جوانان و نوجوانان و همه ملت ما باید با هوشیاری و بصیرت در مقابل این حوادث بایستند و از اصول و دستاوردهای نظام و انقلاب دفاع نمایند.
ایشان با گرامی داشت روز فرهنگ عمومی نیز گفت: ادامه حیات انسانی و بالندگی و تکامل هر جامعه ای نیازمند مدیریت فرهنگی به عنوان یک ضرورت غیر قابل انکار است و ترویج فرهنگ غنی اسلامی ایرانی به عنوان فرهنگ عمومی جامعه که نسبت به همه امور فردی و جمعی زندگی دارای برنامه و راهکار مناسب است برای آحاد افراد جامعه به ویژه مسئولین یک وظیفه است و باید نسبت به انجام و اجرای آن تلاش نماییم.
در پایان نماز جمعه مراسم راهپیمائی روز سیزده آبان با حضور قشرهای مختلف و دانش آموزان و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار… برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.