کد خبر : 6466
دیدگاه‌ها برای نماز جمعه امروز ( ۱۴٠۱/۰۸/۲۷ ) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید. بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 27 آبان 1401 - 15:18
-

خبرنگار آقای طاعتی

نماز جمعه امروز ( ۱۴٠۱/۰۸/۲۷ ) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.

نماز جمعه امروز ( ۱۴٠۱/۰۸/۲۷ ) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.
طبق فرمایشات مقام معظم رهبری هر کس دارای روحیه تعهد، مسئولیت پذیری و ایمان باشد و در اعتلای ایران اسلامی تلاش نماید و در این مسیر حرکت کند، یک بسیجی است ولو اینکه در سازمان دهی بسیجیان بصورت رسمی قرار نگرفته باشد.

نماز جمعه امروز ( ۱۴٠۱/۰۸/۲۷ ) سرفاریاب با حضور اقشار مختلف مردم و به امامت حجت الاسلام زارعی پور برپا و اقامه گردید.
امام جمعه سرفاریاب در ابتدا ضمن توصیه و سفارش به خود و همه نمازگزاران نسبت به رعایت تقوی الهی و با قرائت حدیثی از امام علی ( ع )، تقوی را هدفی دانست که هر کس به دنبال آن باشد به هلاکت نمی افتد و پشیمان نمی گردد؛ و با تقواست که رستگاران کامیاب و معصیت کاران زیان خواهند دید.
حجت الاسلام زارعی پور در ادامه مبحث شناخت الهی، خداباوری و محبت به خداوند را نتیجه شناخت درست خداوند و قدرت و صفات بیشمار او و سرچشمه همه فضائل و حسنات اخلاقی برای انسان عنوان کرد و با ذکر فراز کوتاهی از دعای کمیل «… و قلبی به حبک متیما» محبت واقعی و شعاری را مطرح کرد و گفت: انسانی که در دل محبت واقعی نسبت به خداوند دارد، در تلاش است تا از معصیت که با محبت نسبت به خداوند در تضاد است دوری کند.
ایشان با بیان حدیثی از امام صادق ( ع ) که می فرماید «خدا را نشناخته کسی که معصیت او را می نماید» نیز گفت: انسانی که خدا را شناخت و محبت خداوند را در دل داشت اگر معصیتی از او سر زد بلافاصله طلب استغفار و بخشش از خداوند خواهد کرد تا محبت خداوند در دلش کم نگردد.
خطیب نماز جمعه سرفاریاب با تبریک و گرامیداشت آغاز هفته بسیج و بنا به فرموده امام عزیز، بسیج را شجره طیبه و درخت تناور و پرثمر انقلاب و نظام عنوان کرد و گفت: بسیاری از موفقیت ها و پیشرفت های ایران در دوران انقلاب اسلامی مرهون تلاش های بسیجیان و تفکر بسیجی عموم مردم بوده است.
وی افزود طبق فرمایشات مقام معظم رهبری هر کس دارای روحیه تعهد، مسئولیت پذیری و ایمان باشد و در اعتلای ایران اسلامی تلاش نماید و در این مسیر حرکت کند، یک بسیجی است ولو اینکه در سازمان دهی بسیجیان بصورت رسمی قرار نگرفته باشد.
زارعی پور ضمن محکوم نمودن حرکت های تروریستی و آشوبگرانه اخیر در ایذه و اصفهان و چند شهر دیگر کشور، این وقایع را مربوط به نقشه جنگ ترکیبی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: استکبار جهانی و اذناب و همدستان آنها در منطقه، پس از آنکه در طول سالیان گذشته با اجرا و انجام نقشه های مختلف (جنگ سخت، مبارزه نرم و…) نتوانستند در مقابل انقلاب و نظام ایران سربلند راه بجائی ببرند، اینبار با ترکیبی از روش های قبل وارد صحنه شده و انشاءالله با هوشیاری مردم ولایت مدار و اقدامات قاطع مسئولین امنیتی، اطلاعاتی و قضائی، این بار نیز به اهداف پلید خود نخواهند رسید.
موضوع استقلال ادارات و نمایندگی های مستقر در بخش و یا افزایش اختیارات قانونی آنها برای خدمات رسانی بهتر، کاهش هزینه ها و جلب رضایت مردم، رسیدگی به وضعیت نیروی انسانی مورد نیاز و شرایط ساختمانی برخی از این ادارات پایان بخش خطبه دوم امام جمعه سرفاریاب بود که از مسئولین استانی و شهرستانی خواست در این خصوص حمایت و پیگیری ویژه ای داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.