کد خبر : 6509
دیدگاه‌ها برای از روستای ساران بخش کبگیان بویراحمد تا جزیره کیش/سرپرست معاونت توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش کیش به یک کهگیلویه بویراحمدی رسید بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 آبان 1401 - 16:30
-

مهندس حسین تاوانه از فرزندان هم استانی که از بخش کبگیان روستای ساران به این مهم دست پیدا کرده است

سید حسین رازیان

از روستای ساران بخش کبگیان بویراحمد تا جزیره کیش/سرپرست معاونت توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش کیش به یک کهگیلویه بویراحمدی رسید

از روستای ساران بخش کبگیان بویراحمد تا جزیره کیش/سرپرست معاونت توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش کیش به یک کهگیلویه بویراحمدی رسید
رئیس اداره آموزش و پرورش کیش با صدور حکمی ، سرپرست معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش این شهرستان را منصوب کرد

رئیس اداره آموزش و پرورش کیش با صدور حکمی ، سرپرست معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش این شهرستان را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه ، پرویز حیدری راد با صدور حکمی حسین تاوانه را به عنوان سرپرست معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کیش منصوب کرد .

حسین تاوانه از فرزندان هم استانی که از بخش کبگیان روستای ساران به این مهم دست پیدا کرده است .

گفتتی است مهندس تاوانه دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر و‌از سوابق آن می توان به تالیف چندین کتاب،تدریس در هنرستان های سی سخت و یاسوج و طراح دهها سایت و سوابقی چون،مدرس دانشگاه، مدیر گروه دانشگاه دولتی و ۵ سال سرگروه کامپیوتر استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و سه سال پیاپی نفر برتر سرگروه کامپیوتر بین سرگروههای کامپیوتر کشور بوده است.

وی همچنین کارشناس آمار ،پژوهش،ضمن خدمت و فناوری اطلاعات اداره آموزش کیش بوده و به مدت دو سال مشاور رئیس آموزش و پرورش کیش در سوابق خود دارد.

متن حکم مدیر آموزش و پرورش کیش برای حسین تاوانه به شرح زیر است :

به نام خدا
جناب آقای حسین تاوانه
با توجه به تعهد،شایستگی و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ از تاریخ فوق به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش کیش منصوب می شوید،امید است با در نظر گرفتن رضای حق تعالی و بهره گیری از تجربیات خویش تحت الطاف خداوند متعال در انجام امور محوله برابر شرح وظایف موفق و موید باشید.

عصر کهگیلویه- ضمن تبریک به آقای تاوانه هم استانی عزیز برای وی آرزوی توفیق روزافزون دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.