کد خبر : 6741
دیدگاه‌ها برای نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۹/۱۱) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه شد. بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 12 آذر 1401 - 9:25
-

سیدبهنام طاعتی زاده

نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۹/۱۱) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه شد.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۹/۱۱) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه شد.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۹/۱۱) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور و با حضور اقشار مختلف مردم اقامه و برپا گردید. به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و سایت خبری عصر کهگیلویه در سرفاریاب، امام جمعه سرفاریاب در ابتدا خود و همه نمازگزاران را به رعایت تقوی الهی توصیه و سفارش کرد و با

نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۹/۱۱) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور و با حضور اقشار مختلف مردم اقامه و برپا گردید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و سایت خبری عصر کهگیلویه در سرفاریاب، امام جمعه سرفاریاب در ابتدا خود و همه نمازگزاران را به رعایت تقوی الهی توصیه و سفارش کرد و با ذکر حدیثی از امیرالمومنین امام علی ( ع ) تقوی در همه امور را لازم و آن را موجب نجات انسان دانست.
حجت الاسلام زارعی پور در ادامه مبحث شناخت از دیگر نشانه های محبان واقعی خداوند را تنظیم این محبت و اشاعه آن به اولیاء الهی و معصومین ذکر کرد و گفت: طبق روایتی از امام صادق ( ع ) که می فرماید «هر کس ما را بشناسد و دوست بدارد، خداوند تبارک و تعالی را هم دوست دارد» محبان الهی عاشق و دوستدار امام علی( ع ) و همه معصومین ( ع ) هستند.
ایشان همچنین با بیان حدیثی از پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد ( ص ) بنیاد و اساس اسلام را حب و محبت به اهل بیت ( ع ) عنوان کرد و ذکر مناقب و فضائل، یاد کردن و بیان احادیث و سخنان زیبای اهل بیت ( ع ) را از نشانه ها و راهای محبت به آنان بر شمرد که در نهایت موجب شناخت و محبت به خداوند و سعادت و رستگاری انسان خواهند شد.
خطیب نماز جمعه سرفاریاب در ادامه با گرامیداشت ۱۲ آذر، روز قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، آن را عالی ترین سند یک کشور و راهنمایی برای تنظیم قوانین دیگر دانست و گفت: قانون اساسی تعیین کننده نظام حاکم است و نباید قانون اساسی و انقلاب را از هم دیگر جدا دانست بلکه قانون اساسی همان تجسد و تجسم انقلاب است.
زارعی پور بنا نمودن تمدن عظیم اسلامی را بر اساس قانون اساسی دانست و با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند: عمل به قانون اساسی علاج اساسی دردهای این کشور است، گفت: گاهاً دیده می شود برخی از نمایندگان که خود می بایست قانون گذار باشند، قانون گریز می شوند و این خود مسئله خطرناکی است برای کارهای اجرایی کشور.
ایشان همچنین ضمن تبریک فرارسیدن روز دانشجو ( ۱۶ آذرماه ) به همه دانش پژوهان و دانشجویان، با ذکر سخنی از شهید بهشتی که فرمودند دانشجو مؤذن جامعه است، وقتی خواب بماند همه خواب می مانند پرداخت و گفت: همان طور که نماز حرکت به سمت پیشگاه الهی و آگاهی بخش مردم است دانشجو نیز با تفکر، تعمق و درک درست از مسائل روز، آگاه کننده و تبیین کننده آنها برای جامعه است.
وی ضداستکبار بودن، ضد فساد، ضد اشرافگری و ضد گرایش های انحرافی بودن را از جمله ویژگیهای یک دانشجوی مسلمان و انقلابی برشمرد و گفت: پیاده کننده جهاد تبیین در جامعه، تفکر و تحلیل نمودن ریزترین پدیده های سیاسی دنیا، به دور از هر گونه افراط و تفریط و یک روشنفکر تمام عیار که تولید کننده علم و دانش باشد، از جمله وظایف یک دانشجوی مسلمان و انقلابی است.
زارعی پور همچنین ایام شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا ( س ) را تسلیت گفت و دو عنصر مهم صبر و بصیرت را از ویژگیها و نیازمندیهای یک انسان مومن برای مواجه با طاغوت تأویلی عنوان کرد که حضرت فاطمه ( س ) همواره ضمن عمل و برخورداری از آنها به مردم در این خصوص هشدار و بیدار باش داده است.
ایشان حضرت فاطمه زهرا ( س ) را یک رهبر واقعی و دارای صفات برجسته و والای انسانی دانست که با جهاد تبیین و تبلیغ موجب شد تا افکار عمومی جامعه در زمان خود و بعد از او در ظلمت و فضای غبار آلود فتنه ها باقی نمانند که این مهم ( جهاد تبیین ) امروزه برای جلوگیری از سوء استفاده دشمنان برای گمراه سازی مردم بسیار مورد تاکید و نیاز است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.