کد خبر : 6927
دیدگاه‌ها برای سرکشی و بازدید فرماندار شهرستان چرام از عملیات اجرائی اتصال جاده باغچه سادات به مسیر پاتاوه دهدشت- بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1401 - 19:14
-

خبرنگار آقای طاعتی

سرکشی و بازدید فرماندار شهرستان چرام از عملیات اجرائی اتصال جاده باغچه سادات به مسیر پاتاوه دهدشت-

سرکشی و بازدید فرماندار شهرستان چرام از عملیات اجرائی اتصال جاده باغچه سادات به مسیر پاتاوه دهدشت-
جاده فرعی و میان بر روستای دمه در سادات امامزاده علی ( ع )، جاده باغچه سادات را به مسیر ترانزیتی پاتاوه دهدشت متصل می کند که پس از مدتها پیگیری، اکنون در حال عملیات خاکبرداری، خاکریزی و احداث ابنیه فنی و در ادامه نیز آسفالت خواهد شد.

سرکشی و بازدید فرماندار شهرستان چرام از عملیات اجرائی اتصال جاده باغچه سادات به مسیر پاتاوه دهدشت-
به گزارش خبرنگار صداوسیما و سایت خبری عصر کهگیلویه در سرفاریاب، فرماندار شهرستان چرام به همراه معاون عمرانی، بخشدار سرفاریاب و برخی مسئولین با حضور در دهستان سادات امامزاده علی ( ع ) از مسیر سادات – دمه به جاده پاتاوه – دهدشت بازدید و از نزدیک از میزان پیشرفت کاری و وضعیت ادامه عملیات کاری این طرح آگاه شد.
سید عبدالرحمان توفیقیان در این برنامه بازدید در مصاحبه ای گفت: جاده فرعی و میان بر روستای دمه در سادات امامزاده علی ( ع )، جاده باغچه سادات را به مسیر ترانزیتی پاتاوه دهدشت متصل می کند که پس از مدتها پیگیری، اکنون در حال عملیات خاکبرداری، خاکریزی و احداث ابنیه فنی و در ادامه نیز آسفالت خواهد شد.
ایشان در ادامه افزود این جاده با اعتباری بالغ بر یکصد و نود میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهور و بخشی نیز از وزارت نفت که با پیگیریهای نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی تامین شده به مرحله اجرا رسیده است.
وی کاهش مسافت و زمان سفر از شهرستان چرام به مرکز استان و دسترسی مناسب و آسانتر چندین روستا و عشایر این منطقه و رفع مشکلات ارتباطی آنها را از مزایا و محاسن این طرح عنوان کرد و اجرائی شدن آن را از مطالبات جدی و چندین ساله مردم دانست که اکنون در حال محقق شدن است.
فرماندار چرام در پایان با بیان اینکه سردسیری و کوهستانی بودن منطقه و فصل سرما در مدت زمان اجرای این طرح ممکن است قدری تأثیرگذار باشد، گفت: امیدواریم ظرف مدت ۲٠ ماه، کار این ۴کیلومتر به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.