کد خبر : 7991
دیدگاه‌ها برای اعلام زمان و مکان تشییع بسیجی شهید مدافع امنیت کهگیلویه و بویراحمدی که در شمال غربی ایران به درجه رفیع شهادت نائل آمد بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 14 بهمن 1401 - 17:26
-

بسیجی داوود جاودانیان از گردان امام حسین (ع) تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

سید حسین رازیان

اعلام زمان و مکان تشییع بسیجی شهید مدافع امنیت کهگیلویه و بویراحمدی که در شمال غربی ایران به درجه رفیع شهادت نائل آمد

اعلام زمان و مکان تشییع بسیجی شهید مدافع امنیت کهگیلویه و بویراحمدی که در شمال غربی ایران به درجه رفیع شهادت نائل آمد
گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه و به نقل از روابط عمومی تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در اطلاعیه‌ای مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت پایدار داوود جاودانیان را اعلام کرد

عصر کهگیلویه، بوی عطر شهادت سومین شهید برای دومین بار در سال ۱۴۰۱ در شهرستان بهمئی طنین انداز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه و به نقل از روابط عمومی تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در اطلاعیه‌ای مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت پایدار داوود جاودانیان را اعلام کرد.

در اطلاعیه جواد دهراب پور سخنگو،  مسوول روابط عمومی و تبلیغات فرهنگی تیپ چهل هشت فتح آمده است؛ مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت پایدار، داوود جاودانیان صبح یکشنبه ۱۶ بهمن از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح از مقابل کنگره سرداران و شهدای استان تا گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج برگزار می‌شود.

همچنین مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام روز دوشنبه ۱۷ بهمن ماه، از ساعت ۹ صبح در شهر لیکک به سمت روستای کت در شهرستان بهمئی برگزار می‌شود.

دهراب پور سخنگوی تیپ ۴۸، یادآور شد: بسیجی داوود جاودانیان از گردان امام حسین (ع) تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در حین انجام وظیفه بر اثر برودت هوا و سرمای شدید دچار یخ زدگی شد و به شهادت رسید.

در پایان مسوول روابط عمومی و معاونت فرهنگی تبلیغات تیپ چهل هشت کهگیلویه بویراحمد، شهادت این بسیجی مخلص و جان بر کف را به محضر مقام معظم رهبری، فرماندهی و پرسنل تیپ همیشه قهرمان ۴۸ فتح، جامعه بزرگ بسیجیان و خانواده و مردم شهید پرور شهرستان بهمئی و استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تسلیت گفت.

مجموعه مدیریت پایگاه خبری تحلیلی عصر کهگیلویه شهادت بسیجی شهید داوود جاودانیان را به عموم مردم شهید پرور کهگیلویه و بویراحمد خانواده محترم این شهید والامقام تبریک و تسلیت می گوییم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.