کد خبر : 7337
دیدگاه‌ها برای بارش شدید برف و یخبندان در محور ارتباطی باغچه – سادات سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 دی 1401 - 15:13
-

خبرنگار آقای طاعتی

بارش شدید برف و یخبندان در محور ارتباطی باغچه – سادات سرفاریاب-

بارش شدید برف و یخبندان در محور ارتباطی باغچه – سادات سرفاریاب-
بارش شدید برف باعث سفیدپوش شدن محور سرفاریاب به یاسوج شده و اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای چرام در حال بازگشایی این محور می باشند.

بارش شدید برف و یخبندان در محور ارتباطی باغچه – سادات سرفاریاب-
با آغاز بارش باران و برف در کهگیلویه و بویراحمد از دیروز، منطقه سردسیری جوخانه ( حد فاصل سادات – سرفاریاب) امـروز براثر بارش شدید برف سفیدپوش شد و اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای چرام و هم چنین نیروهای امدادی هلال احمر در حال بازگشایی محور سرفاریاب به یاسوج می باشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، بخشدار سرفاریاب در بازدید از محور باغچه – سادات، گفت: در محور سرفاریاب به سادات و یاسوج، محدوده جوخانه در ۱۵ کیلومتری سرفاریاب، بارش برف همراه با کولاک موجب اختـلال در تردد شده است.
مجیدیان افزود: از رانندگان و مسافرین محترمی که قصـد سفر دارند درخواست داریم حتی المکان از مسیر های جایگزین استفاده کنند و در صورت تردد در این جاده تجهیزات زمستانی، سرعت مطمئنه، زنجیر چرخ و خشکبار به همراه داشته باشند.
شمس اللّه دردانه – رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چرام نیز با حضور در مسیر گفت: نیروهای راهداری شهرستان از دیشب تاکنون با جدیت مشغول برف روبی، نمک پاشی و بازگشایی جاده هستند اما بدلیل بارش زیاد برف و لغزندگی جاده، تردد خودروها در این مسیر بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.