کد خبر : 7169
دیدگاه‌ها برای برگزاری مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت فاطمه ( س ) در مشایخ سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 دی 1401 - 23:02
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت فاطمه ( س ) در مشایخ سرفاریاب-

برگزاری مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت فاطمه ( س ) در مشایخ سرفاریاب-
مراسم سوگواری و عزاداری سالروز شهادت صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد صاحب الزمان ( عج) مشایخ سرفاریاب برگزار شد.

مراسم سوگواری و عزاداری سالروز شهادت صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد صاحب الزمان ( عج) مشایخ سرفاریاب برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه در سرفاریاب، در این مراسم سوگواری که با حضور امام جمعه محترم، برخی مسئولین و عموم مردم برگزار شد، مسئول ستاد نماز جمعه سرفاریاب به عنوان سخنران مراسم، ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه ( س )، با بیان اینکه تنها رسول اکرم ( ص ) و امام علی ( ع ) توانستند آن بانوی بزرگوار را به خوبی بشناسند و معرفی کردند، سخن گفتن از مناقب و فضائل حضرت زهرا ( س ) را در چنین مجالس و از زبان امثال خود را همچون قطره ای در مقابل دریا عنوان کرد.
حجت الاسلام سید رسول کشاورز در ادامه با اشاره به اینکه در قرآن حدود ۵٠ سوره یا آیه در شأن بی بی دو عالم حضرت زهرای مرضیه ( س ) بصورت اختصاصی، مشترک یا مرتبط نازل گردیده است، گفت: این آیات همه نشان از عظمت و شخصیت آن بانو و سرور زنان دوعالم است و تربیت در مکتب ایشان را موجب دست یافتن به کمال تقوی و سعادت دانست.
حجت الاسلام کشاورز، زندگی حضرت زهرا ( س ) را دارای مصائب فراوانی دانست که آن حضرت با توکل برخدا و صبر فراوان بر آنها فائق می آمد و شرط سعادت و دست یافتن ما به کمال نیز پیروی از سیره و سبک زندگی این بانوی رستگار و امام معصوم ( ع ) می باشد.
در ادامه این برنامه نیز مداحان اهل بیت عصمت و طهارت نیز به مداحی و نوحه سرایی در مدح حضرت فاطمه زهرا ( س ) و حاضرین نیز به سینه زنی پرداختند.
گفتنی است در پایان این مراسم حاضرین بر سر سفره طعام فاطمی که توسط مرکز نیکوکاری شهدای گمنام سرفاریاب و با مدیرت خانم مهدوی تدارک دیده شده بود، نشسته و در کنار هم شام را صرف نمودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.