کد خبر : 7328
دیدگاه‌ها برای معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و رییس مرکز بهداشت استان/ هرگونه عادی انگاری درباره کرونا خطرناک است بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 دی 1401 - 23:16
-

ضرورت تزریق واکسن کرونا

سید حسین رازیان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و رییس مرکز بهداشت استان/ هرگونه عادی انگاری درباره کرونا خطرناک است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و رییس مرکز بهداشت استان/ هرگونه عادی انگاری درباره کرونا خطرناک است
با توجه به اوج گیری موج هشتم کرونا، هرگونه عادی انگاری و بی‌توجهی به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی می‌تواند وضعیت نامطلوبی را رقم بزند

معاون بهداشتی دانشگاه بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با توجه به اوج گیری موج هشتم کرونا، هرگونه عادی انگاری و بی‌توجهی به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی می‌تواند وضعیت نامطلوبی را رقم بزند.
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، استان، دکتر محمد ملک زاده با اشاره به اینکه آمار مبتلایان به کرونا در استان روند صعودی ندارد، افزود: هم استانی‌ها باید توجه داشته باشند که رنگ‌بندی کرونایی استان‌ها متغیر است.

دکتر محمد ملک زاده با اشاره به اینکه سالمندان، افراد بالای ۱۸ سال، بیماری زمینه‌ای و اطفال بیشتر در معرض ابتلا به کرونا هستند، بیان کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، حضور در مجامع عمومی با ماسک و شستشوی منظم دست‌ها از مواردی است که می‌تواند در جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا موثر باشد.

وی با اشاره به ضرورت تزریق واکسن کرونا، ادامه داد: تزریق واکسن کرونا در کاهش میزان مرگ و میر بسیار موثر است.

رییس مرکز بهداشت استان، ادامه داد: تزریق واکسیناسیون دوباره برای افراد بالای ۱۸ سال که بیش از ۶ ماه از آخرین نوبت تزریق واکسن آنها گذشته را ضروری دانست.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به ذخیره واکسن کرونا در استان، خاطر نشان کرد: همه مراکز جامع سلامت در استان آماده خدمات رسانی در زمینه تزریق واکسن کرونا است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.