کد خبر : 7429
دیدگاه‌ها برای امداد و خدمات رسانی به مسافران و خودروهای گرفتار در برف در محور باغچه – سادات، سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 دی 1401 - 8:34
-

خبرنگار آقای طاعتی

امداد و خدمات رسانی به مسافران و خودروهای گرفتار در برف در محور باغچه – سادات، سرفاریاب-

امداد و خدمات رسانی به مسافران و خودروهای گرفتار در برف در محور باغچه – سادات، سرفاریاب-
با توجه به کولاک شدید و نبود دید کافی در محور باغچه - سادات سرفاریاب مسافران از تردد در این محور خودداری و خودرو‌ها نیز از زنجیر چرخ استفاده کنند.
  • امداد و خدمات رسانی به مسافران و خودروهای گرفتار در برف در محور باغچه – سادات، سرفاریاب-
    با ورود سامانه بارشی و بارش شدید برف و باران در استان، عبور و مــرور در جاده باغچه – سادات سرفاریاب نیز مختل شد و مسافران و خودروهایی در این مسیر برفگیر شدند.
    به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه در سرفاریاب، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چرام که از همان ساعات اولیه در این محور حضور پیدا کرد گفت: نجات گران هلال احمر باتفاق امدادگران جاده ای در همان ساعات اولیه بارش وارد عمل شدند و به کمک مسافران و خودروهای گرفتار در برف رفتند.
    علمدار دستور افزود: در این عملیات که از ساعت ۹ دیشب (دوشنبه شب) با کمک نیروهای راهداری و دهیار روستای رودخانه سادات انجام گرفت بیش از ۵۰ خودرو و دها مسافر گرفتار در برف رها سازی، هدایت به جاده و ادامه مسیر شدند و تعدادی نیز با همکاری دهیار روستای رودخانه در روستا اسکان داده شدند.
    وی گفت: در این عملیات که تا ساعت ۳ بامداد روز سه شنبه ۲۰ دی ماه به طول انجامید، سه اکیپ از بچه های هلال با تعداد ۱۲ نفر حضور داشتند که علاوه بر خدمت رسانی، تعداد ۴۰ عدد پتو و بیش از ۲۰ بسته مواد غذایی نیز بین مسافران گرفتار در برف توزیع شد.
    فرماندار شهرستان چرام نیز با حضور در این مسیر گفت: برای سهولت در امداد و خدمات رسانی، جمعیت هلال احمر، نیروهای امداد راهداری و دهیاران منطقه سادات را در همان ساعات اولیه بارش سازماندهی که با حضور به موقع و تلاش آنها تمامی خودروها و مسافران جا مانده در این محور نجات یافته و با پاکسازی جاده به مسیر خود برای خروج از این جاده ادامه دادند.
    سید عبدالرحمان توفیقیان بیان کرد: با توجه به کولاک شدید و نبود دید کافی در محور باغچه – سادات سرفاریاب مسافران از تردد در این محور خودداری و خودرو‌ها نیز از زنجیر چرخ استفاده کنند.
    توفیقیان افزود: بنا به اعلام مدیریت ستاد بحران استانداری و با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد مدارس بخش سرفاریاب امروز سه شنبه تعطیل است و ادارات این بخش نیز از ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند.
    فرماندار شهرستان چرام در پایان از حضور به موقع و خدمات رسانی همه اعضا و گروه های امدادی و خدمات رسان و اصحاب رسانه که به موقع در محل حضور یافتند و در این محور فعالیت داشتند تقدیر و تشکر نمود.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.