کد خبر : 7439
دیدگاه‌ها برای نه فشارها و نه وعده‌ وعیدهای استانداری مانع از انتقادات و مطالبه‌گری‌های به‌حق حاج آغا بزرگوای نشد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 دی 1401 - 11:37
-

پاسخی به سید علی احمدزاده استاندار حقایق را به مردم وارونه جلوه می‌دهد/ انتقام از بزرگواری با عزل برادرزاده/ هنوز هم می‌گویم رئیسی نباید رئیس‌جمهور می‌شد

نه فشارها و نه وعده‌ وعیدهای استانداری مانع از انتقادات و مطالبه‌گری‌های به‌حق حاج آغا بزرگوای نشد

نه فشارها و نه وعده‌ وعیدهای استانداری مانع از انتقادات و مطالبه‌گری‌های به‌حق حاج آغا بزرگوای نشد
حجت‌الاسلام بزرگواری همواره تریبون حق‌طلبی مردم بوده و این را در مواضع خود در طول تاریخ ثابت کرده است؛ او هیچ‌گاه برای خوشایند هم‌باند و همفکر خود، سخنی به ناحق نرانده است.

 یکی از نزدیکان حجت‌الاسلام بزرگواری با نوشتن متنی، انتقادات تندی را به استاندار کهگیلویه و بویراحمد وارد کرد؛ او احمدزاده را متهم کرد که پاسخ انتقادات به‌جای نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ را با عزل برادرزاده‌اش داده است.

به گزارش پایگاه خبری عصرکهگیلویه ، غلام انصاری، در واکنش به مطلب (چرا بزرگواری از رئیس‌جمهور درخواست برکناری استاندار را کرد؟) [ کلیک کنید]
به سایت ریواس جنوب نوشت: مدیر محترم سایت ریواس‌جنوب، احتراما مطابق با قانون مطبوعات این مطلب را در پاسخ به اتهاماتی که به حجت‌الاسلام بزرگواری، نماینده اسبق مردم کهگیلویه بزرگ وارد شده، منتشر کنید چرا که مردم با خواندن این دو نوشته بهترین قضاوت را خواهند داشت و متوجه می‌شوند که استاندار کهگیلویه و بویراحمد حقایق را در لوای انقلابی بودن، وارونه جلوه می‌دهد.

در ابتدای سخنم لازم می‌دانم با سند و دلیل بگویم که آقای بزرگواری حدودا از یکسال پیش انتقاداتی را به عملکرد آقای استاندار داشته که متاسفانه وی به دلیل عدم انتقاد پذیری اقدام به عزل نزدیکان حجت‌الاسلام بزرگواری کرد اما اکنون در مطلبی تلاش کرده تا انتقادات آقای بزرگواری را به عزل برادرزاده او ربط دهد در حالی که تاریخ انتقادات او و تاریخ عزل برادرزاده‌اش کاملا گویای همه چیز است.

زمانی که حجت‌الاسلام بزرگواری اشک‌های آقای استاندار در دیشموک را، اشک تمساح نامید، آیا برادرزاده‌اش برکنار شده بود؟ چرا اینقدر راحت دروغ می‌گویید؟

حجت‌الاسلام بزرگواری همواره تریبون حق‌طلبی مردم بوده و این را در مواضع خود در طول تاریخ ثابت کرده است؛ او هیچ‌گاه برای خوشایند هم‌باند و همفکر خود، سخنی به ناحق نرانده است.

وقتی که با بی‌تدبیری استاندار و همکارانش در دهدشت جوانی بی‌گناه کشته شد برادرزاده بزرگواری همچنان در مسند قدرت بود.

واضح است که انتقادات پی در پی حاج آقای بزرگواری از استاندار موجب شد تا احمدزاده این انتقادات را برنتابد و با عزل برادرزاده انتقام بگیرد.

جالب اینجاست که این برادرزاده، مدت طولانی است که ارتباطی با بزرگواری ندارد و از هواداران پرو پاقرص حجت الاسلام موحد نماینده فعلی کهگلیویه است.

استاندار تلاش می‌کرد با اینگونه فشارها جلوی انتقادات نماینده ادوار مجلس را بگیرد، اما اینگونه نشد و نه فشارها و نه وعده‌ وعیدهای تیم استاندار مانع از انتقادات و مطالبه‌گری‌های به‌حق او نشد.

اگر گذری به عملکرد استاندار بزنیم متوجه خواهیم شد که انتقادات بزرگواری همسو با تفکرات مردم است و مردم هم از عملکرد احمدزاده رضایت کافی ندارند و صدای همه درآمده است.

در ادامه به برخی مسائل مطرح شده علیه حجت‌الاسلام بزرگواری می‌پردازم.
بیان شده است که آقای بزرگواری در مقطعی که آقای هدایت‌خواه مطالب تندی علیه تاجگردون ایراد کرد، از آقای تاجگردون حمایت کرد؛ در پاسخ به این موضوع باید گفت اولا که آقای تاجگردون یهودی نیست و برادر شهید و یکی از فرزندان این استان است، دوما این نوع موضع‌گیری‌ها نشان از همان روحیه حق‌طلبی او دارد چرا که قرار نیست اگر فردی با جناح و باند ما همسو نیست، حتما حق با او نباشد و ما حتما علیه او حرف بزنیم؟ اگر این باشد حق و حق‌طلبی و عدالت معنایی ندارد.

سوما حرف‌های آن روز بزرگواری در شرایطی بود که آقای تاجگردون در بستر بیماری ناشی از سکته مغزی بود و دور از انصاف بود که با یک برادر شهید در بستر بیماری چنین رفتاری شود.

چهارم اینکه آقای بزرگواری در آن شرایط، به آقای هدایت‌خواه که همفکر اوست و هیچ‌گاه اختلاف فکری و سیاسی نداشتند، توصیه‌ای دینی کرده که امروز زمان مناسبی برای حمله به یک برادر دینی نیست بلکه اکنون روز عیادت است.

و نکته پنجم هم اینکه دفاع آقای بزرگواری از تاجگردون بعد از تایید صلاحیت وی از شورای نگهبان بوده و این حمایت به نوعی تایید سلامت شورای نگهبان بود.

همه می‌دانند که حاج‌آقای بزرگواری هیچ‌وقت دنبال منافع شخصی نبود و توجه‌ای به برادرزاده و دیگر بستگان نداشت حتی در زمان نمایندگی هشت ساله ایشان، فرزند وی به شغل سبزی‌فروشی مشغول بود؛ یادمان نمی‌رود در دوره نمایندگی او به دلیل همین‌که کاری برای نزدیکانش نکرد، خیلی‌ها او را بی‌عرضه و ساده می‌خواندند!

با این وجود این انتقادات به بزرگواری وقتی از طرف احمدزاده‌ای باشند که همه می‌دانند او در طراز یک مدیر انقلابی نیست و انتصاباتش از حوزه عمرانی تا حوزه ریاست بر مبنای قوم‌گرایی و رفاقت و سفارش است، جای تعجب است!

حقیقت دیگری که آقای استاندار وارونه کرد، دیدگاه تاریخی و شجاعانه بزرگواری بود که در حضور آقای رئیسی از او خواست تا وارد انتخابات و صحنه سیاست نشود.

شاید آن روز که همه یکصدا از رئیسی تمجید می‌کردند، این صراحت در گفتار آقای بزرگواری کمی عجیب بود اما اکنون و بعد از حدود یک سال و نیم از عمر دولت برای همگان ثابت شد که شاید او در قوه قضاییه موفق بود اما در دولت نه تنها وضعیت معیشت مردم بهتر نشد بلکه پیکان انتقادات به سمت ماهیت نظام و پیکره حاکمیت برده شد که اگر آن روز به توصیه دلسوزانه بزرگواری گوش می‌دادند شاهد این وضعیت نبودیم.

در این دوره به جای آن که آقای رئیسی همچون روسای جمهوری قبل، سیبل جسارت‌ها به نظام و رهبری شود اما در این دولت آنقدر ضعف مدیریتی بوده که انتقادات از رئیس‌جمهوری به رهبری رسیده و این نشانه خوبی نیست.

در اغتشاشات اخیر کدام شعار علیه دولت و شخص آقای رئیسی داده شد؟ کسی کاری به دولت ندارد اما مشاهده کردیم که چقدر توهین و شعارها علیه رهبری عزیز داده شد.

از طرفی جناب آقای احمدزاده مگر رهبری عزیز نفرمودند که نمایندگان نباید در انتصاب مدیران دخالت نکنند، چرا شما انگشتر دست نمایندگان شدید و سهمیه انتصاب مدیران استان را بین نمایندگان همچون گوشت نذری تقسیم کرده‌اید،
این موضوع  اگر عدم حرف‌شنوی از فرامین ولی‌فقیه نیست، پس چیست؟

یکی از ضعف‌های آقای رئیسی که آن روز بزرگواری مخالف کاندیدا شدنش بود، انتصاب استاندارانی مثل شماست و آقای بزرگواری اگرچه هنوزم معتقد است اقای رئیسی نباید رئیس‌جمهور می شد اما امروز از رئیس جمهور قانونی این مملکت انتظار می‌رود که (ضمن احترام شخصیت حقیقی آقای استاندار) یک روز زودتر با عزل آقای احمدزاده، یک استاندار انقلابی و کاربلد را برای استان محروم کهگیلویه و بویراحمد منصوب کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.