کد خبر : 7446
دیدگاه‌ها برای جلسه ستاد نماز جمعه سرفاریاب با حضور اعضاء، مسئول ستاد و امام جمعه تشکیل شد. بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 دی 1401 - 16:11
-

خبرنگار آقای طاعتی

جلسه ستاد نماز جمعه سرفاریاب با حضور اعضاء، مسئول ستاد و امام جمعه تشکیل شد.

جلسه ستاد نماز جمعه سرفاریاب با حضور اعضاء، مسئول ستاد و امام جمعه تشکیل شد.
هماهنگی و پیگیری امورات ستاد و نماز جمعه و همچنین برنامه ریزی برای اجرای برنامه های فرهنگی و مناسبتهای مختلف،از اهداف و دستور کار کلی جلسات عادی ستاد نمازجمعه.

جلسه ستاد نماز جمعه سرفاریاب با حضور اعضاء، مسئول ستاد و امام جمعه تشکیل شد.
امام جمعه سرفاریاب در این جلسه با تبریک پیشاپیش میلاد حضرت فاطمه ( س ) و روز مادر بر لزوم بزرگداشت این مناسبت تأکید و با نقل احادیثی از معصومین ( ع ) به ارزش و اهمیت احترام و نیکی به والدین بخصوص مادر توصیه و سفارش کرد.
حجت الاسلام زارعی پور احترام به پدر و مادر را موجب رضایت خداوند و منشاء برکات و توفیقات زیاد در زندگی انسان دانست و در پایان نیز از فعالیت و همراهی همه اعضاء بویژه مسئول ستاد نماز جمعه، حاج آقا کشاورز تشکر و قدردانی کرد.
مسئول ستاد نماز جمعه سرفاریاب نیز در ابتدای جلسه ضمن عرض خیرمقدم و قدردانی از حضور اعضای ستاد در این جلسه، گفت: هماهنگی و پیگیری امورات ستاد و نماز جمعه و همچنین برنامه ریزی برای اجرای برنامه های فرهنگی و مناسبتهای مختلف را از اهداف و دستور کار کلی جلسات عادی ستاد نمازجمعه عنوان کرد.
حجت الاسلام سید رسول کشاورز همچنین با بیان اینکه تعلقات و حب دنیا انسان را از دستیابی به حقایق و معارف الهی باز می دارد، گفت: همه ما باید در مسیر معرفت و سعادت به یکدیگر یاری برسانیم و در هر مسئولیت و جایگاهی که قرار داریم در انجام وظایف خود کوتاهی نکنیم و نسبت به امور فرهنگی و مذهبی حساسیت و همکاری ممکن را داشته باشیم.
در پایان جلسه مقرر گردید جشن روز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و روز مادر و زن در محل محوطه مسجد ابوالفضل ( ع ) از ساعت ۱٠:۳٠ صبح همراه با برپایی ایستگاه صلواتی، سخنرانی، مولودی خوانی و هدیه به مادران بی سرپرست مزین به نام فاطمه، با همکاری اعضای ستاد نماز جمعه برگزار شود. گفتنی است حساب بانکی به نام دفتر امام جمعه سرفاریاب برای دریافت کمک های نقدی، جهت استفاده در مسائل و مناسبت های دینی و مذهبی و موارد مربوط به نماز جمعه افتتاح و شماره کارت حساب مذکور بصورت زیر می باشد:  ۶۲۷۷۶۰۷۰۰۰۰۲۲۰۴۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.