کد خبر : 1370
دیدگاه‌ها برای توزیع ۹۰۰ تن انواع نهاده دامی بین دامداران شهرستان چرام و بخش سرفاریاب در سال ۱۴۰۰ بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 فروردین 1401 - 9:00
-

آقای طاعتی زاده

توزیع ۹۰۰ تن انواع نهاده دامی بین دامداران شهرستان چرام و بخش سرفاریاب در سال ۱۴۰۰

توزیع ۹۰۰ تن انواع نهاده دامی بین دامداران  شهرستان چرام و بخش سرفاریاب در سال ۱۴۰۰
خشکسالی و کاهش بارندگی در سال زراعی گذشته موجب شده تا نیاز به تغذیه در دام بیشتر شده و به همین دلیل تقاضای دامداران برای تأمین نهاده دامی در بخش، افزایش یابد.

گزارش پایگاه خبری عصرکهگیلویه”
تعاونی دامداران شهرستان چرام در راستای اهداف و وظایف خود در سال ۱۴۰۰ حدود ۹۰۰ تن انواع نهاده های دامی را برای توزیع بین دامداران، وارد شهرستان نموده است.
مسئول این تعاونی در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما و عصر کهگیلویه گفت: با پیگیری شورای اسلامی شهر و همکاری و هماهنگی جهاد کشاورزی در بخش سرفاریاب، مکانی مناسب در اختیار این تعاونی قرار گرفت تا با توجه به بعد مسافت تا مرکز شهرستان و برای جلوگیری از هزینه های اضافه و رعایت حال دامداران و متقاضیان، در پنج مرحله حدود ۱۰۰ تن جو و ۶۰ تن ذرت و ۳۰ تن کنسانتره در سرفاریاب توزیع شود.
محراب جعفری همچنین گفت: دامداران در سطح بخش از بید انجیر، سادات امامزاده علی( ع )، پشته زیلایی و همه روستاها، طبق برنامه زمانبندی مشخص و با اطلاع رسانی قبلی جهت دریافت این نهاده ها مراجعه داشته اند که رضایت آنها را در پی داشته و امیدواریم در سال آینده بتوانیم این روند را ادامه دهیم.
مسئول جهاد کشاورزی بخش سرفاریاب نیز در این خصوص گفت: خشکسالی و کاهش بارندگی در سال زراعی گذشته موجب شده تا نیاز به تغذیه در دام بیشتر شده و به همین دلیل تقاضای دامداران برای تأمین نهاده دامی در بخش، افزایش یابد.
حمزه امیری در ادامه بر اشتغال پایدار دامداران تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه دامداران این بخش بیشتر به صورت سنتی فعال هستند و خشکسالی به مراتع آسیب زده، می طلبد که برای تغذیه دامی به این بهره برداران کمک کرده تا بتوانند دام خود را در چرخه تولید نگهداری کنند.
وی در پایان از پیگیری فرماندار محترم شهرستان، ریاست محترم جهاد کشاورزی استان، بخشدار محترم سرفاریاب، معاون پشتیبانی امور دام، مدیر بازرسی نظارت بر کالاهای اساسی، مدیر و مسؤل امور دام شهرستان و همچنین مدیر عامل تعاونی دامداران شهرستان چرام که در تخصیص و تأمین این مقدار علوفه دامی همکاری لازم را داشتند تقدیر و تشکر نمودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.